موسسه آموزشی الف

دوره آمادگی آزمون آیلتس – IELTS

دوره آمادگی آزمون آیلتس– IELTS یک دوره هدفمند و متمرکز بر موفقیت داوطلبان آزمون آیلتس است. همه داوطلبان شرکت در آزمون آیلتس، اعم از افرادی که قصد مهاجرت تحصیلی یا کاری را دارند می‌توانند از مزایای این دوره بهره‌مند شوند. با شرکت در این دوره داوطلبان آیلتس می‌توانند مهارت‌های Reading ، Writing، Speaking و Listening خود را تقویت کنند. دوره تخصصی آزمون آیلتس با بهره‌گیری از بهترین مدرسان زبان انگلیسی در موسسه زبان الف برگزار می‌شود.

دوره آمادگی آزمون آیلتس – IELTS

معرفی اجمالی دوره آمادگی آزمون آیلتس – IELTS

معرفی آزمون آیلتس – IELTS

پیش از آن که درباره  دوره آمادگی آزمون آیلتس – IELTS صحبت کنیم، بهتر است به معرفی آزمون آیلتس – IELTS بپردازیم:

آزمون آیلتس یا International English Language Testing یک آزمون زبان انگلیسی بین‌المللی برای ارزیابی مهارت‌های چهارگانه زبان انگلیسی است. نتایج این آزمون به عنوان معیار جهانی سطح دانش زبان انگلیسی افراد غیر انگلیسی زبان مورد استناد قرار می‌گیرد. آیلتس در واقع آزمونی بریتانیایی است. این آزمون توسط دانشگاه کمبریج انگلستان، شورای فرهنگی بریتانیا و مرکز آیلتس استرالیا برگزار می‌شود.

آزمون آیلتس دارای 2 نوع است:

  • آزمون آیلتس جنرال
  • آزمون آیلتس آکادمیک

در حالت کلی  آزمون آیلتس آکادمیک دشوارتر است و به همین دلیل دانشگاه‌ها برای پذیرش دانشجویان غیر انگلیسی زبان به نتایج آن استناد می‌‌کنند. نمره‌بندی آزمون آیلتس از ۰ تا ۹ است. این آزمون نمره رد یا قبولی ندارد، اما برای اهداف مختلف شغلی یا تحصیلی رسیدن به حداقل نمره مشخص شده ضروری است. طور معمول سطح ۵ نمره‌ متوسط و ۶ به بالا نمره خوب تلقی می‌شود. اما دانشگاه‌های معتبری چون کمبریج، آکسفورد و دانشگاه هاروارد برای پذیرش دانشجو حداقل نمره آیلتس ۷ را طلب می‌کنند! اعتبار آزمون آیلتس در سراسر دنیا به رسمیت شناخته می‌شود. به طوری که دانشگاه‌های معتبر کشورهای مختلفی چون انگلستان، آمریکا، کانادا، استرالیا، ایتالیا، سوئد، نروژ و نیوزلند برای پذیرش دانشجو به نتایج این آزمون استناد می‌کنند.

 

ویژگی های دوره آمادگی آزمون آیلتس در آموزشگاه الف

آموزش حضوری و آنلاین

شرکت در کلاس آمادگی آیلتس هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین امکان پذیر است. بنابراین زبان آموزان از اقصی نقاط کشور می‌توانند در این دوره‌ها شرکت کنند.

اساتید مجرب و متخصص

در دوره‌های آزمون آیلتس از برترین و باتجربه‌ترین اساتید این حوزه بهره گرفته می‌شود.

منابع و پکیج آموزشی

بهترین منابع آزمون آیلتس در این دوره‌ها در اختیار شرکت کنندگان قرار می‌گیرد.

برگزاری آزمون ماک آیلتس

در دوره‌های آمادگی آزمون آیلتس چندین مرحله آزمون آزمایشی آیلتس یا همان ماک آیلتس برای شرکت کنندگان برگزار می‌شود. این آزمون‌های آزمایشی زبان آموزان برای شرکت در آزمون آیلتس آماده می‌‌کند.

تقویت مهارت های چهارگانه

در دوره‌های آمادگی آزمون آیلتس هر چهار مهارت اصلی شنیداری، گفتاری، خواندن و نوشتن تمرین و تقویت می‌شوند.

دوره آمادگی آزمون آیلتس در موسسه زبان الف با هدف کمک کردن به داوطلبان شرکت در این آزمون بین‌المللی برگزار می‌شود. هر ساله افراد زیادی با اهداف مختلف در این آزمون بین‌المللی زبان شرکت می‌کنند. بسیاری از داوطلبان این آزمون قصد مهاجرت تحصیلی یا کاری به کشورهای مختلف را دارند. برای رسیدن به این اهداف مستلزم کسب نمره بالایی در آزمون آیلتس است. به طور مثال افرادی که قصد مهاجرت تحصیلی در مقطع کارشناسی را دارند باید حداقل نمره 6 را در این آزمون کسب کنند. این در حالی است که متقاضیان تحصیل در مقاطع ارشد و دکتری دانشگاه‌های انگلیسی زبان به نمرات بالای 6.5 و 7 در این آزمون نیاز دارند. شرکت در این دوره آمادگی آزمون آیلتس به داوطلبان آزمون برای دستیابی به نمره 6 تا 7 آیلتس کمک می‌‌کند.

دوره آمادگی آزمون آیلتس آموزشگاه الف در 2 بخش کلی برگزار می‌شود:

  1. بخش اول: آموزش مهارت شنیداری، گرامر پیشرفته، گسترش دایره لغات و مهارت گفتاری.
  2. بخش دوم: آموزش مهارت‌های خواندن و درک مطلب، نوشتن و مکالمه پیشرفته.

برخی از داوطلبان شرکت در آزمون آیلتس در یک یا دو مهارت ضعیف هستند. برای این افراد امکان شرکت در دوره‌های تک مهارته در آموزشگاه الف فراهم است.

دوره آمادگی آزمون آیلتس – IELTS برای چه افرادی مناسب است؟

در پروسه مهاجرت تحصیلی بسته به قوانین دانشگاه ها و کالج ها و همچنین جهت اخذ ویزای تحصیلی طبق قوانین و اطلاعیه های سفارت کشور مقصد هر متقاضی اقدام به اخذ مدرک زبان انگلیسی می کند. مدرک زبان آیلتس از جمله محبوترین مدارک زبان است که بسیاری از دانشگاه ها در سراسر دنیا و بسیاری از سفارت خانه ها به آن استناد می کنند.

  • افرادی که قصد تحصیل به زبان انگلیسی را دارند.
  • افرادی که برای مهاجرت کاری یا تحصیلی در کشورهای انگلیسی زبان آماده می‌شوند.
  • افزادی که جهت اخذ پذیرش کالج و یا دانشگاه نیازمند مدرک زبان انگلیسی هستند.
  • داوطلبان شرکت در آزمون آیلتس که سطح زبانی 4.5 و یا 5 آیلتس را دارند و به دنبال بهبود و تقویت نمره خود تا نمره 6 الی 7 را دارند.
  • دانشجویان مقطع دکتری که برای ادامه تحصیل نیاز به مدرک آزمون زبان آیلتس دارند.

پیش نیاز شرکت در دوره آمادگی آزمون آیلتس – IELTS

پیشنیاز شرکت در دوره آمادگی آزمون آیلتس – IELTS مستلزم برخورداری از سطح بالاتری از متوسط در مهارت‌های زبان انگلیسی است. به همین منظور برای شرکت در این دوره در آموزشگاه الف ابتدا باید در آزمون تعیین سطح شرکت کنید. آزمون تعیین سطح به صورت آزمون آنلاین کتبی و آزمون مصاحبه حضوری برگزار می‌شود. در این آزمون هر 4 مهارت اسپیکینگ، رایتینگ، لیسنینگ و ریدینگ شرکت کنندگان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. شرکت در آزمون تعیین سطح ابتدای دوره به شرکت کنندگان کمک می‌کند تا در دوره مناسب خود ثبت نام کنند و همچنین روند پیشرفت آن‌ها بهتر ارزیابی می‌شود. بهترین سطج جهت ورود به دوره آیلتس داشتن سطح  Intermediate Upper و یا Advanced است و با متقاضیانی که سطح آیلتس بین نمره 4.5 الی 5 را دارند.

سیستم آموزشی دوره آمادگی آزمون آیلتس در آموزشگاه الف

در معرفی سیستم آموزشی و منابع دوره آمادگی آزمون آیلتس – IELTS آموزشگاه الف می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سیستم آموزشی در دوره آمادگی آزمون آیلتس موسسه الف بر اساس استانداردهای بین‌المللی طراحی گردیده است. این استانداردها از سوی British Council که یکی از برگزارکنندگان بین‌المللی دوره‌های آمادگی آزمون آیلتس است تعیین شده است.
  • کلاس‌های آمادگی آزمون آیلتس آموزشگاه الف با حداکثر ظرفیت 8 الی 10 نفر برگزار می‌شود. ظرفیت محدود این کلاس‌ها باعث حفظ کیفیت آن‌ها و تخصیص کافی وقت و توجه استاد به کلیه زبان آموزان می‌گردد.
  • منابع مورد استفاده در دوره‌های آموزشگاه الف از بهترین و معتبرترین منابع موجود گلچین شده‌اند. کتاب‌های کمبریج آیلتس آکادمیک، کتاب‌های واژگان ضروری آیلتس و کتاب راهنمای آیلتس کمبریج از جمله این منابع هستند.
  • علاوه بر کتاب‌های آموزشی، از منابع کمک آموزشی مانند ویدئوها و پادکست‌های آموزشی باکیفیت نیز در کلاس های آمادگی آیلتس استفاده می‌شود.
دوره آمادگی آیلتس

نتایج شرکت در دوره آمادگی آزمون آیلتس – IELTS

نتایج شرکت در دوره آمادگی آزمون آیلتس – IELTS در آموزشگاه زبان الف برای زبان آموزان به شرح زیر است:

  • ارتقاء سطح دانش زبان انگلیسی و افزایش اعتماد به نفس برای استفاده از این دانش
  • اطلاع از نقاط قوت و ضعف در مهارت‌های چهارگانه زبان انگلیسی
  • تقویت سریع مهارت‌های چهارگانه زبان انگلیسی
  • یادگیری عبارات رایج و استراتژی‌های ارتباطی برای افزایش صحت، دقت و سرعت در مکالمه
  • بهبود مهارت‌های شنیداری مورد نیاز برای موفقیت در آزمون آیلتس آکادمیک
  • یادگیری دستور زبان پیشرفته زبان انگلیسی برای موفقیت در بخش رایتینگ آزمون آیلتس
  • گسترش دامنه لغت زبان آموزان برای موفقیت در آزمون آیلتس آکادمیک
  • دستیابی زبان آموزان به نمره 6 تا 7.5 آیلتس با توجه به امتیاز هدف آن‌ها

درخواست ثبت نام در این دوره

Hidden

ثبت درخواست تعیین سطح

پس از ثبت درخواست خود مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت و نحوه و شرایط شرکت در تعیین سطح رو خدمتتون عرض خواهند کرد.