موسسه آموزشی الف

دوره آمادگی آزمون دولینگو – Duolingo

دوره آمادگی آزمون دولینگو– Duolingo آموزشگاه الف یک دوره هدفمند برای آماده سازی داوطلبان شرکت در آزمون دولینگو است. کلیه داوطلبان شرکت در آزمون بین‌المللی دولینگو می‌توانند از مزایای شرکت در این دوره بهره‌مند شوند. از جمله افرادی که برای مهاجرت کاری یا تحصیلی به مدرک این آزمون زبان نیاز دارند. این دوره‌ها به شکل دقیق و مجزا هر 4 مهارت لیسنینگ، اسپیکینگ،‌ ریدینگ، رایتینگ را به شرکت کنندگان آموزش خواهند داد‌. همچنین شرکت کنندگان در این دوره به خوبی با کلیه تکنیک‌ها و جزئیات کامل موفقیت در آزمون دولینگو آشنا خواهند شد. دوره تخصصی آمادگی آزمون بین‌المللی دولینگو در آموزشگاه الف با بهره‌گیری از بهترین مدرسان زبان انگلیسی برگزار می‌‌گردد.

معرفی اجمالی دوره آمادگی آزمون دولینگو– Duolingo

معرفی آزمون دولینگو– Duolingo

پیش از آن که درباره دوره آمادگی آزمون دولینگو– Duolingo صحبت کنیم، لازم است آزمون آزمون دولینگو– Duolingo را معرفی کنیم: آزمون دولینگو یا Duolingo English Test :DET یک آزمون زبان بین‌المللی تطبیقی برای سنجش سطح دانش زبان انگلیسی افراد است. نتایج این آزمون در بسیاری از مراکز آموزشی و سازمان‌های معتبر مورد پذیرش قرار دارد. دولینگو در واقع آزمونی است که به عنوان محصول شرایط پاندمی شناخته می‌شود! در زمان شیوع ویروس کرونا این آزمون مشهور شد چرا که شرکت در آن در منزل داوطلبان و از طریق کامپیوتر و اینترنت برگزار می‌شد. محبوبیت این آزمون و استناد به آن حتی پس از پایان پاندمی نیز ادامه یافت.

یکی از علل محبوبیت آزمون دولینگو نسبت به آزمون‌های آیلتس و تافل هزینه مناسب آن است. هزینه شرکت در آزمون دولینگو معمولا حدود 60 دلار است. اما در صورتی که برای دو بار آزمون شانس خود را امتحان کنید تنها باید 98 دلار بپردازید. این در حالی است که در حالی که هزینه شرکت در  آزمون‌های آیلتس و تافل هر کدام به ترتیب 230 و 265 دلار است! نتایج آزمون دولینگو سریع‌تر از آزمون‌های آیلتس و تافل و تنها در عرض 48 ساعت مشخص می‌شود. در صورتی که برای دریافت نتیجه آزمون خود عجله دارید، می‌توانید نتیجه را ظرف 24 ساعت دریافت نمایید. برای این کار لازم است مبلغی را به عنوان هزینه خدمات سریع‌تر پرداخت کنید.

مزیت دیگر آزمون دولینگو برگزاری آن در هر ساعت شبانه روز است‌. برای شرکت در این آزمون شما نیازمند رزرو تایم خاصی نیستید. همچنین آزمون دولینگو بر اساس توانایی شما در زبان انگلیسی سوالاتش را طراحی می‌کند‌. یعنی در صورتی سوالات ابتدایی را درست پاسخ دهید، سوالات بعدی شما سخت­‌تر خواهد بود. اما در صورتی که سوالی را اشتباه پاسخ دهید سوالات بعدی ساده‌­تر خواهند شد. به دلیل برخورداری از این ویژگی، آزمون دولینگو در مقایسه با آزمون­‌های سنتی به صورت دقیق‌تری مهارت­‌های داوطلبان را مورد ارزیابی قرار می­‌دهد.

ویژگی های دوره آمادگی آزمون دولینگو– Duolingo در آموزشگاه الف

آموزش حضوری و آنلاین

شرکت در دوره‌های آمادگی آزمون دولینگو در آموزشگاه الف هم صورت حضوری و هم به صورت آنلاین امکان پذیر است. بنابراین داوطلبان شرکت در آزمون دولینگو از سراسر کشور از امکان شرکت در این دوره‌های تخصصی برخوردار می‌باشند.

اساتید مجرب و متخصص

در موسسه آموزش زبان الف برای برگزاری دوره‌های دولینگو از بهترین و مجرب‌ترین مدرسان زبان بهره گرفته می‌شود.

پکیج آموزشی

در آموزشگاه الف بهترین منابع آزمون دولینگو در اختیار شرکت کنندگان در دوره آمادگی آزمون دولینگو قرار می‌گیرد.

برگزاری آزمون آمادگی شرکت در دولینگو

در این دوره‌ها برای افزایش آمادگی داوطلبان برای شرکت در آزمون و کاهش استرس آن‌ها 3 بار آزمون آزمایشی دولینگو برگزار می‌شود.

تقویت مهارت‌های اصلی زبان انگلیسی

در دوره‌های تخصصی آمادگی آزمون دولینگو آموزشگاه الف هر چهار مهارت اصلی زبانی شرکت کنندگان تقویت می‌شود. این مهارت‌ها عبارتند از: لیسنینگ، اسپیکینگ، ریدینگ و رایتینگ.

آموزش تکنیک‌های کسب نمره بالا در آزمون دولینگو

فارغ از برخورداری از سطح پیشرفته زبان انگلیسی، یکی از شرایط لازم برای کسب نمره بالا در دولینگو یادگیری تکنیک‌های خاص شرکت در آن است. در دوره آمادگی آزمون دولینگو این تکنیک‌ها به طور دقیق و کامل به شرکت کنندگان آموزش داده می‌شوند.

معرفی جامع دوره آمادگی آزمون دولینگو– Duolingo آموزشگاه الف

دوره تخصصی آمادگی آزمون بین‌المللی دولینگو موسسه زبان الف با هدف کمک به موفقیت داوطلبان شرکت در این آزمون برگزار می‌‌شود. تمامی اساتید این دوره‌ها با سابقه بوده و از مدارک آکادمیک مرتبط و مدرک بین‌المللی مانند دولینگو  و مدرک معتبر تربیت مدرس برخوردارند. علاوه بر این، کلیه مدرسان در آموزشگاه الف آشنا با روش‌های تدریس نوین آموزشی به صورت حضوری و آنلاین هستند. با هدف تضمین کیفیت کلاس‌ها، فیلترهای خاصی برای انتخاب مدرس در آموزشگاه دولینگو وجود دارد. برای انتخاب مدرس در موسسه زبان الف، علاوه بر برخورداری از مدارک و رزومه کاری قوی، موفقیت در آزمون‌های عملی تدریس نیز ضروری است. همچنین به صورت مستمر بر کیفیت آموزشی دوره دولینگو توسط سوپروایزر‌های موسسه الف نظارت می‌شود.

اغلب متقاضیان شرکت در آزمون دولینگو قصد مهاجرت تحصیلی یا کاری به کشورهای انگلیسی زبان را دارند. برای رسیدن به این اهداف یک حداقل نمره وجود دارد.برای بیشتر اهداف تحصیلی کسب نمره ۹۰ تا ۱۱۵ مناسب است‌. شرکت در دوره آمادگی آزمون دولینگو می‌تواند شرکت کنندگان در این دوره را به امتیاز هدف مورد نظر‌شان برساند..

دوره آمادگی آزمون دولینگو در آموزشگاه زبان الف در 2 بخش کلی برگزار می‌شود:

  1. بخش اول: آموزش مهارت شنیداری، آموزش گرامر پیشرفته، گسترش دایره واژگان و تقویت مهارت گفتاری.
  2. بخش دوم: آموزش مهارت‌های خواندن به زبان انگلیسی و درک مطلب، آموزش مهارت نوشتاری و نگارش و آموزش مکالمه پیشرفته.

لازم به ذکر است که برخی از داوطلبان شرکت در آزمون دولینگو تنها در یک یا دو مهارت از چهار مهارت اصلی زبان ضعیف هستند. برای این افراد امکان شرکت در دوره‌های تک مهارته آموزشگاه الف فراهم گردیده است. 

دوره آمادگی آزمون دولینگو– Duolingo برای چه افرادی مناسب است؟

  • افرادی که قصد تحصیل به زبان انگلیسی در مقاطع تحصیلی گوناگون را دارند.
  • افرادی که قصد مهاجرت کاری یا تحصیلی به کشورهای انگلیسی زبان یا اقامت در سایر کشورها را دارند.
  • داوطلبان شرکت در در آزمون‌های ورودی دانشگاه‌های انگلیسی زبان
  • داوطلبان شرکت در آزمون دولینگو که سطح دانش زبان انگلیسی آن‌ها از متوسط بالاتر است.
  • دانشجویان مقطع دکتری داخل کشور که برای ادامه تحصیل به مدرک آزمون زبان معتبر نیاز دارند.

پیش نیاز شرکت در دوره آمادگی آزمون دولینگو– Duolingo

 تنها پیش نیاز شرکت در دوره آمادگی آزمون دولینگو– Duolingo برخورداری از سطح بالاتر از متوسط یا پیشرفته در مهارت‌های اصلی زبان انگلیسی است. برای اطمینان از داشتن این پیش‌نیاز، لازم است متقاضیان شرکت در دوره دولینگو پیش از ثبت نام در دوره در آزمون تعیین سطح شرکت کنند. آزمون تعیین سطح آموزشگاه الف به صورت آزمون آنلاین کتبی و مصاحبه حضوری برگزار می‌شود. در این آزمون هر 4 مهارت listening، Speaking، reading و writing زبان آموزان مورد ارزیابی دقیق قرار می‌گیرد. شرکت در آزمون تعیین سطح به زبان آموزان کمک می‌کند تا در دوره مناسب خود ثبت نام کنند. همچنین برای تشخیص نقاط ضعف و قوت آن‌ها در زبان انگلیسی مفید است. 

سیستم آموزشی و منابع دوره آمادگی آزمون دولینگو– Duolingo

  • سیستم آموزشی در دوره آمادگی آزمون دولینگو موسسه الف بر اساس استانداردهای بین‌المللی آموزش زبان انگلیسی طراحی گردیده است.
  • کلاس‌های آمادگی آزمون دولینگو در آموزشگاه الف با ظرفیت حداکثر 12 نفری برگزار می‌گردند. محدودیت ظرفیت این کلاس‌ها ضمانتی بر حفظ کیفیت این دوره‌هاست.
  • منابع مورد استفاده در دوره دولینگو از بهترین و معتبرترین منابع انتخاب می‌شوند.
  • علاوه بر کتاب‌های آموزشی، در دوره‌های آمادگی آزمون دولینگو موسسه الف از منابع کمک آموزشی همچون ویدئوها و پادکست‌های آموزشی نیز استفاده می‌شود.
سیستم آموزشی و منابع دوره آمادگی آزمون دولینگو– Duolingo

نتایج شرکت در دوره آمادگی آزمون دولینگو– Duolingo

نتایج شرکت در دوره آمادگی آزمون دولینگو– Duolingo آموزشگاه الف برای شرکت کنندگان در این دوره به شرح زیر است:

  • دستیابی داوطلبان به نمره مورد نظرشان در آزمون دولینگو
  • ارتقاء چشمگیر سطح دانش زبان انگلیسی شرکت کنندگان در دوره
  • گسترش دایره واژگان شرکت کنندگان در دوره برای موفقیت در آزمون دولینگو
  • افزایش اعتماد به نفس شرکت کنندگان در دوره برقراری ارتباط به زبان انگلیسی
  • فراگیری اصطلاحات متداول و استراتژی‌های ارتباطی رایج برای افزایش دقت و سرعت در مکالمات زبان انگلیسی
  • ارتقاء سریع مهارت‌های شنیداری، گفتاری، خواندن و نوشتن به زبان انگلیسی شرکت کنندگان در دوره
  • یادگیری گرامر و اصول نگارش پیشرفته زبان انگلیسی برای بهبود مهارت رایتینگ

درخواست ثبت نام در این دوره

Hidden

ثبت درخواست تعیین سطح

پس از ثبت درخواست خود مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت و نحوه و شرایط شرکت در تعیین سطح رو خدمتتون عرض خواهند کرد.