موسسه آموزشی الف

دوره آمادگی آزمون اس ای تی آمریکا (SAT)

دوره آمادگی آزمون اس ای تی آمریکا(SAT)  در آموزشگاه زبان الف با هدف افزایش آمادگی داوطلبان شرکت در آزمون SAT آمریکا طراحی شده است. آزمون اس ای تی آزمون ورودی دانشگاه‌های آمریکا و بسیاری دیگر از دانشگاه‌های معتبر برای پذیرش در رشته‌های پزشکی و دندانپزشکی به زبان انگلیسی است. علاوه بر این، به نتایج این آزمون برای پذیرش در رشته‌های مهندسی دانشگاه‌های مختلف نیز استناد می‌شود. بنابراین قبولی در این آزمون ورودی برای بسیاری علاقه‌مندان به مهاجرت تحصیلی، مهم و حیاتی است. به همین دلیل آموزشگاه الف با همکاری کالج آریا دانش و با هدف کمک به این افراد نسبت به برگزاری دوره‌های آمادگی آزمون SAT اقدام می‌کند. این دوره تمامی نیازهای آموزشی متقاضیان شرکت در آزمون SAT را پوشش داده و شانس موفقیت آن‌ها در این آزمون را چندین برابر می‌کند.

دوره آمادگی آزمون اس ای تی آمریکا (SAT)

معرفی اجمالی آمادگی آزمون اس ای تی (SAT)

معرفی آزمون اس ای تی آمریکا (SAT)

پیش از آنکه درباره دوره آمادگی آزمون اس ای تی (SAT) آموزشگاه الف صحبت کنیم، به معرفی آزمون آزمون اس ای تی آمریکا (SAT) می‌پردازیم:

آزمون SAT یا Scholastic Aptitude Test یک آزمون مقطع کارشناسی است که توسط مؤسسه «College Board» پایه‌گذاری شده. این آزمون در حال حاضر توسط توسط سرویس آزمون تحصیلی «ETS» یا «Educational Testing Service» مدیریت می‌شود. آزمون SAT آزمون ورودی دانشگاه‌های آمریکایی و بسیاری از دانشگاه‌های کانادا، فرانسه، نروژ، استرالیا، ترکیه، سنگاپور، مالزی و هند است. به طور خلاصه، موفقیت در آزمون SAT راه ورود به بیش از 80 دانشگاه معتبر در بیش از 10 کشور جهان است. از این آزمون هم برای پذیرش در رشته‌های دندانپزشکی و پزشکی و هم برای پذیرش در رشته‌های مهندسی استفاده می‌شود.

آزمون SAT دارای 2 نوع کلی است:

  1. آزمون SAT جنرال: این آزمون برای ارزیابی مهارت‌های نوشتاری، کلامی و ریاضی داوطلبان طراحی گردیده است.
  2. آزمون SAT موضوعی: متقاضیان پذیرش در دوره‌های خاص، می‌توانند برای نشان دادن دانش و درک خود از آن موضوع خاص، در آزمون‌های موضوعی SAT شرکت کنند. آزمون‌های موضوعی SAT در زمینه‌هایی چون ریاضیات، ادبیات، زبان‌های خارجی، تاریخ و علوم گوناگون برگزار می‌شود.

برای پذیرش بیشتر دانشگاه‌های معتبر، کسب نمره بالا در آزمون SAT جنرال لازم است. آزمون جنرال متشکل از 154 سوال است. 96 سوال از مباحث رایتینگ، گرامر و ریدینگ زبان انگلیسی و 58 سوال از مباحث جبر، توابع، هندسه، احتمال و تحلیل داده‌ها خواهد بود. زمان پاسخگویی به این سوالات جمعا 180 دقیقه است.  محدوده نمره قبولی در این آزمون ورودی نمره 400 الی 1600 است. برای قبولی در رشته‌های دندانپزشکی و پزشکی دانشگاه‌های معتبر، نمره بالای 1500 لازم است.

ویژگی های دوره آمادگی آزمون اس ای تی (SAT) در موسسه الف

آموزش حضوری و آنلاین

شرکت در دوره‌های SAT آموزشگاه الف هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین امکان پذیر است.

اساتید مجرب و متخصص

در آموزشگاه الف و کالج آریا دانش از برترین اساتید برای برای برگزاری دوره‌ اس ای تی استفاده می‌شود.

مشاور و برنامه درسی رایگان

مشاوران تحصیلی آموزشگاه الف برنامه‌ریزی درسی را به صورت رایگان برای شرکت کنندگان در این دوره انجام می‌دهند.

منابع و پکیج آموزشی رایگان

بهترین منابع برای موفقیت در آزمون اس ای تی به صورت رایگان در اختیار شرکت کنندگان در این دوره قرار می‌‌‌گیرد.

کوئیز و آزمون های کلاسی

در دوره‌های آمادگی آزمون SAT آموزشگاه الف، برای افزایش آمادگی داوطلبان کوئیز و آزمون‌های کلاسی برگزار می‌شود.

برنامه آموزشی استاندارد

آزمون SAT آمریکا آزمونی نسبتا دشوار است که کسب نمره بالا در آن به برنامه‌ریزی دقیقی نیاز دارد. در دوره آمادگی آزمون SAT آموزشگاه الف برنامه آموزشی استانداردی برای مطالعه شرکت کنندگان تدوین می‌شود.

مشاوره پذیرش و ویزا

مشاوره پذیرش و ویزا یکی از خدماتی است که به شرکت کنندگان در آمادگی آزمون اس ای تی آموزشگاه الف ارائه می‌شود.

شرکت در دوره تخصصی آزمون اس ای تی (SAT) در افزایش شانس قبولی داوطلبان شرکت در این آزمون نقش بسیار موثری دارد. این دوره به صورت هدفمند برای موفقیت متقاضیان مهاجرت تحصیلی در رشته‌های علوم پزشکی و علوم مهندسی است طراحی شده. این دوره به زبان انگلیسی برگزار می‌شود. آموزشگاه الف برای برگزاری این دوره از اساتید مجرب و متخصص و محتوای آموزشی استاندارد استفاده می‌کند. دوره آمادگی آزمون اس ای تی آموزشگاه از کیفیتی مشابه دوره‌های کالج‌های معتبر اروپایی برخوردار است. با این وجود هزینه آن نسبت به دوره‌های کالج‌های اروپایی بسیار مقرون به صرفه است.

دوره آمادگی آزمون اس ای تی (SAT) برای چه افرادی مناسب است؟

  • افرادی که قصد تحصیل در رشته پزشکی یا دندانپزشکی دانشگاه‌های آمریکا، کانادا، استرالیا، مالزی، سنگاپور یا هند را دارند.
  • افرادی که قصد تحصیل در رشته‌های مهندسی دانشگاه‌های آمریکا، کانادا، استرالیا، مالزی، سنگاپور یا هند را دارند.
  • افرادی که برای مهاجرت تحصیلی قصد تقویت رزومه خود را دارند.

پیش نیاز شرکت در دوره آمادگی آزمون اس ای تی (SAT)

همانطور که می‌دانید آزمون اس ای تی آمریکا آزمونی است که به زبان انگلیسی برگزار می‌شود. بنابراین برای شرکت در این آزمون برخورداری از دانش زبان انگلیسی در سطح بالای متوسط ضروری است. بنابراین متقاضیان شرکت در دوره آمادگی آزمون اس ای تی (SAT) باید پیش از شرکت در این دوره نسبت به تقویت زبان انگلیسی خود اقدام کنند.

به این منظور داوطلبان شرکت در آزمون SAT می‌توانند در دوره‌های ترمیک آموزشگاه الف و یا دوره آمادگی آزمون آیلتس شرکت کنند. علاوه بر این متقاضیان دوره SAT  باید پیش از ورود به دوره در آزمون تعیین سطح مخصوص به آن شرکت کنند. این آزمون برای ارزیابی میزان دانش زبان انگلیسی و ریاضیات متقاضیان شرکت در دوره برگزار می‌شود. 

سیستم آموزشی و منابع دوره آمادگی آزمون اس ای تی (SAT)

در معرفی سیستم آموزشی و منابع دوره آمادگی آزمون اس ای تی (SAT) آموزشگاه الف می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سیستم آموزشی دوره آمادگی آزمون اس ای تی (SAT) آمریکا برای پوشش کامل نیازهای آموزشی داوطلبان شرکت در این آزمون طراحی شده.
  • کلاس‌های آمادگی آزمون اس ای تی آموزشگاه الف ظرفیت بسیار محدودی (بین 8 تا 12 نفر) دارند. این محدودیت در ظرفیت باعث حفظ کیفیت یادگیری و نتایج دوره‌ها می‌شود.
  • کلاس‌های حضوری و آنلاین آموزشی دوره اس ای تی آموزشگاه الف با استفاده از اساتید مجرب و استفاده از منابع استاندارد آموزشی برگزار می‌شود.
  • در دوره آمادگی آزمون اس ای تی نمونه سوالات آزمون SAT در سال‌های گذشته جهت آمادگی بیشتر دانشپذیران توسط اساتید حل می‌شود.
سیستم آموزشی و منابع دوره آمادگی آزمون اس ای تی (SAT)

نتایج شرکت در دوره آمادگی آزمون اس ای تی (SAT)

  • افزایش نمره شرکت کنندگان در دوره در آزمون SAT
  • تقویت سطح 4 مهارت زبان انگلیسی در شرکت کنندگان
  • افزایش چشمگیر شانس داوطلبان برای پذیرش در دانشگاه‌های معتبر

درخواست ثبت نام در این دوره

Hidden

ثبت درخواست تعیین سطح

پس از ثبت درخواست خود مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت و نحوه و شرایط شرکت در تعیین سطح رو خدمتتون عرض خواهند کرد.