موسسه آموزشی الف

دوره آمادگی آزمون بی مت انگلستان (BMAT)

دوره آمادگی آزمون بی مت انگستان (BMAT) دوره‌ای متمرکز و هدفمند است که برای افزایش آمادگی داوطلبان شرکت در آزمون بی مت برگزار می‌شود. مخاطبان اصلی این دوره، علاقه‌مندان به تحصیل در رشته‌های دندانپزشکی، پزشکی و داروسازی دانشگاه‌های معتبر انگلستان هستند. این دوره در آموزشگاه زبان الف و با همکاری کالج آریا دانش برگزار می‌شود.

دوره آمادگی آزمون بی مت انگلستان (BMAT)

معرفی اجمالی دوره آمادگی آزمون بی مت (BMAT) انگلستان

معرفی آزمون بی مت انگلستان (BMAT)

پیش از آنکه درباره دوره آمادگی آزمون بی مت (BMAT) انگلستان در آموزشگاه الف صحبت کنیم، به معرفی آزمون بی مت انگلستان (BMAT) می‌پردازیم: آزمون BMAT یا  Bio Medical Admissions Test یکی از روش‌های اصلی پذیرش دانشجوی پزشکی در دانشگاه‌های انگلستان است. این آزمون توسط  Cambridge Assessment Admissions Testing (شرکت آزمون سنجش پذیرش کمبریج) برگزار می‌شود. با توجه به اعتبار زیاد آزمون بی مت، دانشگاه‌های علوم پزشکی معتبر بسیاری از کشورها برای پذیرش دانشجو به نتایج آن استناد می‌کنند. نتایج آزمون BMAT در 35 دانشگاه معتبر در 13 کشور جهان مورد پذیرش قرار می‌گیرد. این آزمون ورودی متشکل از 3 بخش است:

  1. استعداد و مهارت ها (شامل 35 سوال چند گزینه‌ای از مباحث کلامی، ریاضیات و اشکال فضایی)
  2. دانش علمی و کاربردها (شامل 27 سوال چند گزینه‌ای از مباحث زیست، شیمی، فیزیک و ریاضیات)
  3. نگارش (متشکل از 4 عنوان که داوطلب باید به انتخاب خود درباره یکی از ‌آن‌ها بنویسد)

مدت زمان پاسخگویی به سوالات آزمون بی مت 120 دقیقه یا 2 ساعت است. سیستم نمره دهی این آزمون به شرح زیر است:

  • در بخش استعداد و مهارت ها و دانش علمی و کاربردها به صورت نمره معادل سازی شده در بازه 1 تا 9.
  • در بخش نگارش به صورت ترکیب نمره دهی با اعداد از 1 تا 5 برای ارزیابی کیفیت نگارش و حروف برای ارزیابی کیفیت محتوای نوشته شده.

کسب نمره بالای 6 در بخش‌های اول و دوم این آزمون شانس داوطلبان برای دریافت پذیرش را تا حد قابل قبولی بالا می‌برد.

ویژگی های دوره آمادگی آزمون بی مت (BMAT) در آموزشگاه الف

جلسه انتخاب رشته و دانشگاه

هدف گذاری دقیق برای موفقیت در مهاجرت تحصیلی بسیار مهم و ضروری است. شرکت کنندگان در دوره بی مت آموزشگاه الف از کمک و مشاوره رایگان برای انتخاب رشته و دانشگاه و هدف گذاری دقیق بهره‌مند خواهند شد.

اساتید مجرب و متخصص

در آموزشگاه الف برای برگزاری همه دوره‌ها، از جمله دوره آمادگی آزمون بی مت از بهترین و با تجربه‌ترین اساتید این حوزه استفاده می‌شود.

مشاوره تحصیلی و برنامه‌ریزی درسی رایگان

برنامه ریزی دقیق برای مطالعه سرفصل‌های آزمون بی مت می‌تواند در افزایش شانس قبولی داوطلبان این آزمون نقش بسیار مهمی را ایفا کند. به همین دلیل مشاوره تحصیلی و برنامه‌ریزی درسی رایگان برای شرکت کنندگان در این دوره انجام خواهد شد.

منابع آموزشی رایگان

بهترین، معتبرترین و بروزترین منابع آزمون آیمت به صورت رایگان در اختیار شرکت کنندگان در دوره بی مت آموزشگاه الف قرار می‌گیرد.

همانطور که می‌دانید کشور انگلستان از یکی از بهترین سیستم‌های آموزش عالی برخوردار است. به همین دلیل افراد زیادی از سراسر دنیا خواهان مهاجرت تحصیلی به این کشور هستند. به خصوص رشته‌هایی مانند دندانپزشکی، پزشکی و داروسازی دانشگاه‌های انگلستان بسیار پرطرفدار هستند و رقابت فشرده‌ای برای دریافت پذیرش آن‌ها وجود دارد. کشور انگلستان به منظور جذب بهترین و مستعدترین دانشجویان بین‌المللی در رشته‌های علوم پزشکی دانشگاه‌های برتر خود به نتایج آزمون بی مت استناد می‌کند. علاوه بر انگلستان، اسپانیا ، مجارستان، کرواسی، لهستان، هلند، رومانی، مالزی سنگاپور، تایلند و روسیه نیز نتایج آزمون بی مت را مورد پذیرش قرار می‌دهند.

به دلیل رقابت سنگینی که برای دریافت پذیرش رشته‌های علوم پزشکی دانشگاه‌های معتبر وجود دارد، شرکت در دوره آمادگی آزمون بی مت یک ضرورت است. دوره آمادگی آزمون بی مت در آموزشگاه الف با تدریس کامل سرفصل‌های این آزمون داوطلبان را برای تسلط کامل بر مباحث یاری خواهد کرد. علاوه بر این در این دوره آزمون‌های آزمایشی برگزار می‌شود که شرکت در آن‌ها آمادگی داوطلبان برای شرکت در آزمون اصلی را تا حد زیادی افزایش خواهد داد.

دوره آمادگی آزمون بی مت (BMAT) انگلستان برای چه افرادی مناسب است؟

  • متقاضیان تحصیل در رشته‌های علوم پزشکی دانشگاه‌های انگلستان.
  • متقاضیان تحصیل در رشته‌های علوم پزشکی دانشگاه‌های مالزی.
  • متقاضیان تحصیل در رشته‌های علوم پزشکی دانشگاه‌های سنگاپور.
  • متقاضیان تحصیل در رشته‌های علوم پزشکی دانشگاه‌های هلند.
  • متقاضیان تحصیل در رشته‌های علوم پزشکی دانشگاه‌های مجارستان.
  • متقاضیان تحصیل در رشته‌های علوم پزشکی دانشگاه‌های کرواسی.
  • متقاضیان تحصیل در رشته‌های علوم پزشکی دانشگاه‌های لهستان.

پیش نیاز شرکت در دوره آمادگی آزمون بی مت (BMAT) انگلستان

همانطور که می‌دانید دوره آمادگی آزمون بی مت نوعی دوره پریمدیکال است. در حقیقت شرکت کنندگان در این دوره برای ورود به رشته‌های پزشکی دانشگاه‌های معتبر انگلستان آماده می‌شوند. به همین دلیل لازم است این افراد دوره 12 ساله دیپلم را به پایان رسانده یا مشغول تحصیل در پایه 12ام باشند.

از سوی دیگر آزمون بی مت آزمونی است که به زبان انگلیسی برگزار می‌شود. به همین دلیل پیش نیاز شرکت در دوره آمادگی آزمون بی مت (BMAT) انگلستان گذراندن دوره پری آیلتس است.

سیستم آموزشی و منابع دوره آمادگی آزمون بی مت (BMAT) انگلستان

در معرفی سیستم آموزشی و منابع  دوره آمادگی آزمون بی مت (BMAT) انگلستان آموزشگاه الف می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تدریس بهترین منابع آزمون BMAT انگلستان: در دوره آمادگی آزمون بی مت آموزشگاه الف، بهترین و معتبرترین منابع این آزمون تدریس می‌شوند. این منابع شامل بسته آموزشی UniMed، کتاب‌های BMAT، کتاب های A-level و IB هستند.
  • بهره‌مندی از بهترین مدرسان: آموزشگاه الف برای برگزاری دوره‌های آمادگی آزمون بی مت انگلستان از بهترین و باتجربه‌ترین اساتید استفاده می‌کند.
  • کمک به پیش ثبت نام و ثبت نام در آزمون BMAT: شرکت کنندگان در دوره‌های آمادگی آزمون بی مت آموزشگاه الف می‌توانند به صورت رایگان از خدمات پیش ثبت نام و ثبت نام در آزمون BMAT برخوردار شوند‌.
  • آموزش تکنیک‌های تست زنی و مدیریت زمان: علاوه بر تدریس کامل سرفصل‌های آزمون بی مت، در این دوره تکنیک‌های تست زنی و مدیریت زمان نیز به شرکت کنندگان دوره آموزش داده می‌شود.

نتایج شرکت در دوره آمادگی آزمون بی مت (BMAT) انگلستان

نتایج شرکت دوره آمادگی آزمون بی مت (BMAT) انگلستان آموزشگاه الف برای شرکت کنندگان در آن عبارتند از:

  • افزایش چشمگیر (تا 90 درصد) شانس موفقیت شرکت کنندگان در دوره در آزمون BMAT انگلستان
  • ارتقاء سطح 4 مهارت اصلی زبان انگلیسی شرکت کنندگان در دوره در زبان عمومی و زبان تخصصی علوم پزشکی
  • صرفه جویی در هزینه‌ها با گذراندن دوره BMAT در ایران به جای کالج‌های اروپایی

بهره‌مندی از جلسات رایگان مشاوره انتخاب رشته و دانشگاه، چگونگی دریافت پذیرش و ویزای تحصیلی

درخواست ثبت نام در این دوره

Hidden

ثبت درخواست تعیین سطح

پس از ثبت درخواست خود مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت و نحوه و شرایط شرکت در تعیین سطح رو خدمتتون عرض خواهند کرد.