موسسه آموزشی الف

دوره آمادگی آزمون سلپیپ (CELPIP)

دوره آمادگی آزمون سلپیپ (CELPIP) آموزشگاه الف دوره‌ای تخصصی ویژه داوطلبان شرکت در آزمون سلپیپ (CELPIP) است. آزمون سلپیپ، آزمون سنجش مهارت‌های زبان انگلیسی کانادایی است. افرادی که قصد مهاجرت تحصیلی یا کاری به کشور کانادا را دارند باید نمره خوبی را در این آزمون کسب کنند. آزمون سلپیپ نیز همانند سایر آزمون‌های زبان بین‌المللی به سنجش مهارت‌های شنیداری، گفتاری، خواندن و نوشتن به زبان انگلیسی افراد می‌پردازد. نمره این آزمون بین 1 تا 12 است. در حقیقت آزمون سلپیپ نیز مانند آزمون آیلتس نمره قبولی یا ردی ندارد. بلکه برای هر هدف مشخص، یک حداقل از نمره این آزمون در نظر گرفته می‌شود. نمره 7 نمره قابل قبولی در این آزمون زبان در نظر گرفته می‌شود‌. شرکت کنندگان در دوره آمادگی آزمون سلپیپ آموزشگاه الف می‌توانند نمره 7 به بالای این آزمون را کسب کنند. دوره آزمون سلپیپ (CELPIP) در آموزشگاه الف با رعایت کلیه استانداردهای بین‌المللی آموزشی برگزار می‌شود.

دوره آمادگی آزمون سلپیپ (CELPIP)

معرفی اجمالی دوره آمادگی آزمون سلپیپ (CELPIP)

معرفی آزمون سلپیپ (CELPIP)

پیش از آنکه درباره دوره آمادگی آزمون سلپیپ (CELPIP) آموزشگاه الف صحبت کنیم، به معرفی آزمون سلپیپ  می‌پردازیم:

آزمون سلپیپ (CELPIP) یا Canadian English Language Proficiency Index Program برنامه شاخص مهارت زبان انگلیسی کانادایی است. این آزمون زبان مورد تایید اداره مهاجرت کانادا قرار دارد‌. از این رو بسیاری از افرادی که تصمیم به مهاجرت به کانادا را دارند در آن شرکت می‌کنند. با توجه به حجم بالای درخواست‌ها برای گرفتن اقامت کشور کانادا، این آزمون در بیش از 60 مرکز معتبر در سراسر جهان برگزار می‌شود. اما آزمون سلپیپ در ایران برگزار نمی‌شود و ایرانیان برای شرکت در این آزمون به دبی سفر می‌کنند. اگرچه برای مهاجرت تحصیلی و کاری به کانادا می‌توان مدرک آیلتس را نیز ارائه کرد، اما بسیاری شرکت در آزمون سلپیپ را ترجیح می‌دهند. علت این موضوع در این است که کسب نمره بالا در سلپیپ نسبت به آیلتس راحت‌تر است و به زمان کمتری نیاز دارد. همچنین در آزمون سلپیپ از عبارات و مفاهیم مورد کاربرد در زندگی روزمره در یک کشور انگلیسی زبان سوال می‌شود. بنابراین با مطالعه برای کسب آمادگی آزمون سلپیپ برای مهاجرت و زندگی در کانادا نیز آماده خواهید شد. آزمون سلپیپ برخلاف آزمون آیلتس در هر 4 مهارت به صورت کامپیوتری برگزار می‌شود. این ویژگی می‌تواند سطح استرس شرکت کنندگان را به خصوص در هنگام آزمون مهارت صحبت کردن کاهش دهد. از طرف دیگر آزمون مهارت رایتینگ سلپیپ نیز نسبت به آزمون رایتینگ آیلتس راحت‌تر است. چرا که داوطلبان دغدغه شمردن تعداد کلمات و داشتن غلط املایی را نخواهند داشت. زیرا سیستم به طور خودکار تعداد کلمات نوشته شده و غلط‌های املایی را نشان می‌دهد.

نتایج آزمون سلپیپ را می‌توان از 4 الی 5 روز کاری پس از آزمون دریافت کرد. زمان آزمون سلپیپ در حدود 3 ساعت است.

آزمون سلپیپ دارای 2 نوع مختلف است:

  1. آزمون سلپیپ عمومی (celpip General): این آزمون از 4 مهارت اصلی زبان انگلیسی گرفته می‌شود.
  2. آزمون سلپیپ ال اس (celpip LS): این آزمون تنها از 2 مهارت گوش دادن و صحبت کردن گرفته می‌شود.

ویژگی های دوره آمادگی آزمون سلپیپ (CELPIP) در آموزشگاه الف

برنامه آموزشی استاندارد

داشتن برنامه آموزشی استاندارد اولین ویژگی است که دوره‌های تخصصی باید از آن برخوردار باشند. دوره‌های آمادگی آزمون‌های بین‌المللی در آموزشگاه الف از برنامه‌های آموزشی استاندارد و با کیفیت برخوردارند.

اساتید مجرب و متخصص

در کلیه دوره‌های آموزشی آموزشگاه الف، از جمله دوره سلپیپ، از بهترین و باتجربه‌ترین اساتید بهره گرفته می‌شود.

منابع آموزشی

مطالعه منابع مناسب شرط اصلی برای کسب نمره بالا در آزمون سلپیپ است. در آموزشگاه الف بهترین منابع آموزشی در اختیار زبان شرکت کنندگان قرار داده می‌شود.

نمره آزمون CELPIP بین 3 تا 12 است. گرفتن حداقل امتیاز 7 ، شرط لازم برای شرکت در طرح‌های مهاجرت به کشور کاناداست. شرکت در دوره آمادگی آزمون سلپیپ آموزشگاه الف به شرکت کنندگان در کسب نمره هدف خود کمک خواهد کرد. در این دوره‌ها بهترین و به روزترین منابع آزمون سلپیپ تدریس می‌شوند‌. همچنین نمونه سوالات دوره‌های پیشین این آزمون به صورت کامل و دقیق توسط اساتید این دوره‌ها حل می‌شوند. آموزش تکنیک‌های تست زنی و مدیریت زمان موضوعات دیگری هستند که در این دوره‌ها آموزش داده می‌شوند.

دوره آمادگی آزمون سلپیپ (CELPIP) برای چه افرادی مناسب است؟

  • افرادی که قصد مهاجرت تحصیلی به کانادا را دارند.
  • افرادی که قصد مهاجرت کاری به کانادا را دارند.
  • افرادی که می‌خواهند اقامت دائم کشور کانادا را دریافت کنند.

پیش نیاز شرکت در دوره آمادگی آزمون سلپیپ (CELPIP)

پیش نیاز شرکت در دوره آمادگی آزمون سلپیپ  (CELPIP) برخورداری از سطح بالای متوسط در زبان انگلیسی است. بنابراین افرادی که قصد دارند در این دوره‌ها ثبت نام کنند باید در مرحله اول در آزمون تعیین سطح آموزشگاه الف شرکت کنند. افرادی که بتوانند با موفقیت این آزمون تعیین سطح را سپری کنند می‌توانند به دوره آمادگی آزمون سلپیپ وارد شوند. اما افرادی که در هر 4 مهارت یا برخی مهارت‌ها دچار ضعف هستند باید در وهله اول نسبت به تقویت دانش خود اقدام کنند. به این منظور این افراد می‌توانند در دوره‌های ترمیک یا تک مهارته آموزشگاه الف شرکت کنند.

سیستم آموزشی و منابع دوره آمادگی آزمون سلپیپ (CELPIP)

در معرفی سیستم آموزشی و منابع  دوره آمادگی آزمون سلپیپ (CELPIP) آموزشگاه الف می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برگزاری کلاس‌های حضوری آمادگی آزمون سلپیپ با ظرفیت استاندارد 8 الی 12 نفر
  • برگزاری کلاس‌های آنلاین آمادگی آزمون سلپیپ با کیفیت بالا و با بروزترین پلتفرم‌ها
  • بهره ‌گیری از اساتید متخصص با بیش از 15 سال سابقه تدریس آزمون‌های بین‌المللی
  • برگزاری آزمون‌های آزمایشی با هدف افزایش آمادگی آزمون در داوطلبات و کاهش سطح استرس آن‌ها
  • معرفی منابع کم حجم اما باکیفیت برای گرفتن بهترین نتیجه در کمترین زمان
  • آموزش تخصصی همراه با برنامه‌ریزی آموزشی استاندارد برای کسب نمره حداقل 7 در آزمون سلپیپ
دوره آمادگی آزمون سلپیپ (CELPIP)

نتایج شرکت در دوره آمادگی آزمون سلپیپ (CELPIP)

نتایج شرکت دوره آمادگی آزمون سلپیپ (CELPIP) آموزشگاه الف برای شرکت کنندگان در آن شامل موارد زیر است:

  • افزایش نمره شرکت کنندگان در دوره در آزمون سلپیپ
  • تقویت مهارت‌های چهارگانه شنیداری، گفتاری، خواندن و نوشتن در شرکت کنندگان در دوره آزمون سلپیپ

درخواست ثبت نام در این دوره

Hidden

ثبت درخواست تعیین سطح

پس از ثبت درخواست خود مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت و نحوه و شرایط شرکت در تعیین سطح رو خدمتتون عرض خواهند کرد.