موسسه آموزشی الف

دوره های عمومی زبان انگلیسی ویژه “کودکان” در آموزشگاه الف

یکی از بهترین کارهایی که می‌توانید برای فرزندان خود انجام دهید این است که از سنین پایین به آن‌ها زبان انگلیسی بیاموزید. بیش از یک میلیارد نفر در سراسر جهان انگلیسی صحبت می‌کنند. همچنین مردم زیادی در سراسر دنیا انگلیسی را به عنوان زبان دوم فرا می‌گیرند. انگلیسی زبان تجارت بین المللی، دیپلماسی، آموزش، امور مالی و حتی هوانوردی است. به عبارت دیگر، این یک مهارت ضروری زندگی برای قرن بیست و یکم است. یادگیری زبان در کودکی برای مغز کودکان نیز بسیار مفید است.

 

دوره های عمومی زبان انگلیسی ویژه "کودکان" در آموزشگاه الف

کودکان خردسال ظرفیت شگفت انگیزی برای جذب حجم وسیعی از اطلاعات جدید در مغز خود دارند. این بدان معناست که وقتی صحبت از زبان و مهارت به میان می‌آید، آن‌ها می‌توانند راحت‌تر از بزرگسالان یاد بگیرند.  همچنین نتایج تحقیقات علمی معتبر نشان می‌دهد که یادگیری زبان دوم می‌تواند مغز را بزرگتر کند! دوره های عمومی کودکان بهترین شیوه‌ای است که می‌توانید از طریق آن زبان انگلیسی را به کودکان خود بیاموزید. این دوره‌ها که توسط آموزشگاه زبان الف برگزار می‌شوند در محیطی جذاب و هدفمند زبان انگلیسی را به کودکان آموزش می‌دهند.

ویژگی های دوره های عمومی زبان انگلیسی کودکان

در معرفی ویژگی های دوره های عمومی کودکان آموزشگاه زبان الف می‌توان به ویژگی‌های زیر اشاره کرد:

  • دوره عمومی آموزش زبان کودکان مخصوص کودکان رده سنی 6 تا 10 سال است.
  • این دوره‌ها به صورت ترمیک و در قالب 7 سطح مختلف، از مبتدی تا پیشرفته برگزار می‌شوند.
  • در این دوره‌ها مجموعه کتاب‌های معتبر Super Minds تدریس می‌شود. این کتاب‌ها مخصوص آموزش زبان انگلیسی به کودکان طراحی گردیده‌اند.
  • علاوه بر کتاب اصلی، از سایر ابزارهای آموزشی مکمل، اعم از فلش کارت‌ها، بازی‌ها و فیلم‌های انگلیسی برای آموزش زبان به کودکان استفاده می‌شود.
  • مفاد دوره‌های زبان کودکان آموزشگاه الف به گونه‌ای طراحی شده که متناسب با درک کودک و در عین حال سرگرم کننده و جذاب باشد.
  • هدف اصلی این دوره‌ها آشنایی کودکان با زبان انگلیسی و تقویت توانایی برقراری ارتباط به زبان انگلیسی را در آنان است.
  • در دوره‌های آموزش زبان کودکان الف از مربیان متخصص و مجرب در حوزه آموزش کودکان بهره گرفته می‌شود.
دوره آموزش زبان انگلیسی کودکان

مزایای دوره های عمومی زبان انگلیسی کودکان

امروزه و با رشد تکنولوژی روش‌های گوناگونی برای یادگیری زبان انگلیسی وجود دارد. با این حال روش‌های خودآموز یادگیری زبان چندان برای کودکان مناسب نیستند. تحقیقات نشان می‌دهد که یادگیری گروهی بهترین شیوه آموزش زبان به کودکان است. از این رو در موسسه زبان الف از این شیوه برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان استفاده می‌شود. مزایای دوره های عمومی زبان انگلیسی کودکان آموزشگاه الف شامل موارد زیر است:

به بهبود مهارت‌های اجتماعی کمک می‌کند

یادگیری گروهی به کودکان فرصت تعامل و ارتباط با همسالان خود را می‌دهد. این می‌تواند به آن‌ها کمک کند مهارت‌های اجتماعی خود را توسعه دهند. مهارت‌هایی مانند نحوه گوش دادن و پاسخ به دیگران، نحوه همکاری مشترک روی یک پروژه و نحوه ارائه و دریافت بازخورد. این مهارت‌ها برای موفقیت در مدرسه و زندگی ضروری هستند. گوش دادن و یادگیری با همسالان همچنین پایه‌ای عالی برای یادگیری موثر زبان است.

کار تیمی را تشویق می‌کند

یادگیری گروهی کار گروهی را تشویق می‌کند. کار گروهی مهارتی حیاتی است که کودکان در آینده به آن نیاز خواهند داشت. با کار کردن در فعالیت گروهی، کودکان یاد می‌گیرند که چگونه وظایف را تقسیم کنند و به طور مؤثر با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. این مهارت‌ها به آن.ها کمک می‌کند تا در وظایف بزرگسالی خود کارآمدتر و مؤثرتر عمل کنند.

در ایجاد اعتماد به نفس موثر است

یادگیری گروهی می‌تواند به ایجاد اعتماد به نفس در کودکان کمک کند. هنگامی که کودکان با همسالان خود کار می‌کنند، می‌توانند از یکدیگر بیاموزند و در به اشتراک گذاشتن ایده‌ها و نظرات خود احساس راحتی بیشتری کنند. یادگیری گروهی همچنین می‌تواند یک محیط حمایتی را فراهم کند که در آن کودکان می‌توانند در بیان خود و ایده‌هایشان احساس راحتی بیشتری داشته باشند. وقتی نوبت به تمرین زبان می‌رسد، یک فضای گروهی به ایجاد اعتماد به نفس سریع‌تر کمک می‌کند و بخشی از یادگیری از طریق همسالان انجام می‌شود.

یادگیری را تقویت می‌‌کند

یادگیری در یک گروه می‌تواند تجربه یادگیری کودکان را تا حد زیادی افزایش دهد. وقتی بچه‌ها با هم کار می‌کنند، می‌توانند از نقاط قوت و ضعف یکدیگر یاد بگیرند. آن‌ها همچنین می‌توانند دیدگاه‌ها و بینش های خود را به اشتراک بگذارند، که می تواند درک آن‌ها را از یک موضوع عمیق‌تر کند. فضای گروهی همچنین می‌تواند طیف وسیعی از دیدگاه‌ها را در اختیار کودکان قرار دهد که می‌تواند به آن‌ها کمک کند انتقادی و خلاقانه فکر کنند.

حل مسئله را تشویق می‌کند

قرار گرفتن در فضاهای گروهی چون دوره های عمومی کودکان همچنین می‌تواند مهارت های حل مسئله را در کودکان تشویق کند. وقتی بچه‌ها با هم کار می‌کنند، می‌توانند با چالش‌ها روبرو شوند و مشکلات را با هم حل کنند. این می‌تواند به کودکان کمک کند تا تفکر انتقادی و مهارت‌های حل مسئله خود را توسعه دهند. همچنین می‌تواند به آن‌ها کمک کند تا یاد بگیرند که چگونه مذاکره و سازش کنند، که مهارت‌های مهم برای موفقیت در زندگی هستند.

به تقویت مهارت‌های اجتماعی کمک می‌کند

یادگیری گروهی می‌تواند احساس تعلق و ارتباط را در کودکان ایجاد کنند. این می‌تواند به آن.ها کمک کند تا برای یادگیری هر درس احساس مشارکت و انگیزه بیشتری داشته باشند. همچنین می‌تواند به آن‌ها کمک کند تا روابط مثبتی با همسالان خود ایجاد کنند که می‌تواند منجر به دوستی مادام العمر شود.

یادگیری گروهی به کودکان بازخورد ارائه می‌دهد

در نهایت، یادگیری گروهی به کودکان بازخوردی در مورد کارشان می‌دهد. هنگامی که آن‌ها با همسالان خود کار می‌کنند، می‌توانند بازخورد سازنده‌ای در مورد ایده‌ها و فعالیت‌های خود دریافت کنند. این می‌تواند به آن.ها کمک کند تا کار خود را بهبود بخشند و مهارت‌های خود را توسعه دهند. یادگیری گروهی همچنین می‌تواند به کودکان کمک کند نحوه بازخورد دادن و دریافت بازخورد را بیاموزند، که یک مهارت ضروری برای مدرسه و زندگی است.

چارت آموزشی دوره ها

درخواست ثبت نام در این دوره

Hidden

ثبت درخواست تعیین سطح

پس از ثبت درخواست خود مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت و نحوه و شرایط شرکت در تعیین سطح رو خدمتتون عرض خواهند کرد.