موسسه آموزشی الف

دوره های عمومی زبان انگلیسی ویژه “نوجوانان” در آموزشگاه الف

انگلیسی زبان جذابی است که نقش مهمی در زندگی ما دارد. یادگیری زبان انگلیسی آسان نیست، اما در سنین نوجوانی قدرت یادگیری بسیار بالاست. انگلیسی برای نوجوانان جالب است و آن‌ها می‌توانند با سرعت زیادی آن را فرا بگیرند. با ظهور اینترنت، انگلیسی به زبان غالب ارتباطات آنلاین تبدیل شده است. اکثر وب سایت‌ها، پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی و محتوای آنلاین به زبان انگلیسی هستند. با آشنا کردن نوجوانان خود با چشم انداز دیجیتال، می‌توانید به آن‌ها کمک کنید تا به طور مؤثر در دنیای آنلاین حرکت کنند. به این ترتیب می‌توانند به منابع آموزشی و سرگرمی فراوانی دسترسی داشته باشند. زبان انگلیسی دروازه‌ای به سوی فرصت‌هاست. تسلط به زبان انگلیسی دنیایی از فرصت‌ها را برای نوجوانان باز می‌کند. یادگیری زبان شانس موفقیت نوجوانان را در تحصیلات، آینده شغلی و همکاری‌های بین المللی افزایش می‌دهد.

دوره های عمومی زبان انگلیسی ویژه "نوجوانان" در آموزشگاه الف

دوره های عمومی زبان انگلیسی نوجوانان

دوره نوجوانان زبان انگلیسی مخصوص رده سنی بین 11 تا 15 سال است. شرکت در این دوره‌ها زبان آموزان نوجوان با زبان انگلیسی آشنا کرده و آن‌ها را برای استفاده از آن در موقعیت‌های روزمره آماده می‌کند. دوره‌های ترمیک نوجوانان در قالب 26 ترم و در سطوح مختلف پایه، مبتدی، زیر متوسط، متوسط، بالای متوسط و پیشرفته برگزار می‌شود. پیش از شروع فرآیند یادگیری نوجوانان باید در آزمون تعیین سطح شرکت کنند. شرکت در این آزمون به آن‌ها کمک می‌کند تا در گروه همسطح و با منابع متناسب با دانش خود یادگیری را شروع کنند.

در دوره‌های عمومی نوجوانان آموزشگاه زبان الف مجموعه کتاب‌های Solutions به عنوان منابع اصلی تدریس می‌شوند. این کتاب‌ها از جمله بهترین منابع موجود برای آموزش زبان انگلیسی به رده سنی نوجوان هستند. تمرکز اصلی در این دوره‌ها بر تقویت 4 مهارت اصلی شنیداری، گفتاری، خواندن و نوشتن در زبان آموزان است. علاوه بر این دستور زبان انگلیسی نیز با روش‌های آسان و موثر به زبان آموزان آموزش داده می‌شود.

انواع دوره های عمومی زبان انگلیسی نوجوانان

دوره های عمومی نوجوانان که از سطح پایه تا پیشرفته می باشد به صورت دوره های ترمیک، فشرده و فوق فشرده برگزار می شوند.

- دوره های ترمیک

بهترین دوره های آموزشی برای نوجوانان است. از انجا که نوجوانان در این شرایط سنی معمولا دانش آموز هستند، می توانند با یک برنامه ریزی مناسب در این دوره ها شرکت کنند. نوجوانان می توانند در یک بازه زمانی 2 ساله به زبان انگلیسی تسلط یابند.

- دوره های فشرده و فوق فشرده

برای افرادی مناسب است که در بازه زمانی کوتاهی به دنبال یادگیری زبان انگلیسی هستند و یا برنامه اختصاصی خود را دنبال می کنند.

ویژگی های دوره های عمومی زبان انگلیسی نوجوانان

بهترین شیوه برای یادگیری زبان انگلیسی در سنین نوجوانی، شرکت در دوره های عمومی نوجوانان است. این دوره‌ها که در آموزشگاه زبان الف برگزار می‌شوند مسیری جذاب، سرگرم کننده و بسیار موثر برای تسلط کامل بر زبان انگلیسی هستند. شرکت در این دوره ها با تقویت مهارت‌های انگلیسی نوجوانان به آن‌ها قدرت می‌دهد تا رویاهای خود را دنبال کنند و به اهداف خود برسند. سایر ویژگی‌های دوره‌های عمومی نوجوانان عبارتند از:

  • علاوه بر کتاب اصلی، در این دوره‌ها سری کتاب داستانهای DOMINO برای تقویت مهارت خواندن (Reading) زبان‌آموزان استفاده می‌شود.
  • در دوره‌های آموزش زبان الف از سایر منابع مانند فیلم‌های آموزشی برای تقویت مهارت‌هایی نظیر listening و Speaking استفاده می‌گردد.
  • تقویت مهارت صحبت کردن و مکالمات روزمره به صورت ویژه در دستور کار دوره‌های ترمیک نوجوانان قرار دارد.
  • برای اطمینان از یادگیری کامل و عمیق زبان‌آموزان، جمع‌بندی دروس در پایان هر Unit در قالب پروژه‌های جذاب و متنوع گروهی یا فردی انجام می‌شود.
ویژگی های دوره های عمومی زبان انگلیسی نوجوانان

مزایای شرکت در دوره های عمومی نوجوانان

با ظهور اینترنت و افزایش دسترسی به آن منابع بیشماری برای یادگیری زبان انگلیسی در دسترس زبان آموزان قرار گرفته است. با این وجود استفاده صحیح از این منابع خود مستلزم آگاهی و دانش در این زمینه است! همچنین پایبندی و استمرار در استفاده از این منابع در سنین نوجوانی بسیار دشوار است. از سوی دیگر در روش‌های خودآموز بازخورد فوری از سوی معلم وجود نداشته و ممکن است افراد مطالب اشتباهی را فرا بگیرند. بنابراین روش سنتی شرکت در کلاس‌های آموزشی گروهی می‌تواند بهترین شیوه یادگیری زبان برای نوجوانان باشد. مزایای شرکت در دوره های عمومی نوجوانان در موسسه زبان الف را می‌توان در قالب موارد زیر خلاصه کرد:

دوره‌های گروهی آموزش زبان انگلیسی به نوجوانان این امکان را می‌دهد که در طول کلاس با چندین نفر به طور فعال انگلیسی صحبت کنند. این تعامل اجتماعی آن‌ها را در زبان غوطه ور می‌کند و چشم اندازی گسترده‌تر را به آن‌ها می‌دهد. زیرا می‌توانند تلفظ‌ها و لهجه‌های مختلف چندین گوینده را بشنوند.

کلاس‌های گروهی نه تنها به افراد اجازه می‌دهند صحبت‌های افراد بیشتری را بشنوند، بلکه سؤالاتی را از زبان‌آموزان دیگر نیز می‌شوند. آن‌ها می‌توانند سوالاتی باشند که پاسخ آن‌ها برای یادگیری زبان سایرین نیز مفید است.

کلاس های گروهی همچنین به نوجوانان این امکان را می‌دهد که با افراد دیگری که در حال یادگیری زبان انگلیسی هستند نیز آشنا شوند. این به نوجوانان امکان می‌دهد جلساتی را خارج از کلاس‌های معمولی برای تمرین درس‌ها ترتیب دهند.

دوره‌های آموزش زبان ترمیک گروهی دارای دروس منظم برنامه ریزی شده است که می‌تواند یادگیری هدفمند و ساختارمند را ارائه بدهد.

دوره‌های آموزش زبان گروهی با وجود مزایای فراوانی که ارائه می‌کنند، بسیار مقرون به صرفه هستند. هزینه شرکت در کلاس‌های گروهی آموزش زبان نسبت به کلاس‌های خصوصی بسیار مناسب است.

دوره‌های آموزش زبان گروهی محیطی حمایتی را فراهم می‌کنند. نوجوانان می‌توانند در این محیط چالش‌های یادگیری خود را به اشتراک بگذارند، سؤال بپرسند و از همسالان خود کمک دریافت کنند. اعضای گروه می‌توانند یکدیگر را تشویق کنند تا به فرآیند یادگیری متعهد بمانند. این حمایت و انگیزه خلاقیت را تشویق می‌کند و اشتیاق به یادگیری را برمی‌انگیزد.

در یک محیط یادگیری گروهی، زبان آموزان این فرصت را دارند که یکدیگر را ارزیابی کنند، با هم بحث کنند و از یکدیگر حمایت کنند. با مشاهده و بحث در مورد اشتباهات اعضای گروه، زبان آموزان می‌توانند از این اشتباهات درس بگیرند. این به آن‌ها کمک می‌کند تا خودشان اشتباهات مشابه را انجام ندهند. در نتیجه، یادگیری گروهی پویایی مهارت زبان را بهبود می‌بخشد و دقت را در مهارت‌های گفتاری و نوشتاری افزایش می‌دهد.

یادگیری در یک گروه باعث تقویت ارتباط با نوجوانان همفکری می‌شود که علاقه مشترکی به یادگیری زبان انگلیسی دارند. این ارتباطات می‌تواند به دوستی‌های جدید، فرصت‌های تبادل و همکاری‌های حرفه‌ای آینده منجر شود.

چارت آموزشی دوره ها

چارت آموزشی دوره ها

درخواست ثبت نام در این دوره

Hidden

ثبت درخواست تعیین سطح

پس از ثبت درخواست خود مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت و نحوه و شرایط شرکت در تعیین سطح رو خدمتتون عرض خواهند کرد.