موسسه آموزشی الف

دوره های آموزش و نمایش فیلم به زبان انگلیسی

این روزها یادگیری زبان انگلیسی یک انتخاب نیست، یک ضرورت است! همه ما برای تحصیل، کار، سفر و به طور خلاصه یک زندگی موفق نیاز به یادگیری زبان انگلیسی داریم. خبر خوب این است که امروزه روش‌های بسیار جذاب و سرگرم کننده‌ای برای یادگیری زبان انگلیسی وجود دارد. در کنار دوره‌های ترمیک سنتی، کلاس‌های جذاب و متنوعی وجود دارد که شرکت‌ در آن‌ها می‌تواند سرعت یادگیری زبان‌آموزان را دوچندان کند. دوره های آموزش و نمایش فیلم به زبان انگلیسی از جمله این دوره‌های مکمل هستند.

آموزش و نمایش فیلم به زبان انگلیسی

تماشای فیلم‌های جذاب انگلیسی زبان بهترین راه برای یادگیری زبان انگلیسی است. زیرا احتمال اینکه شما را درگیر کند بیشتر از تلاش برای یادگیری با استفاده از کتاب درسی است. از این رو شرکت در کلاس‌های فیلم می‌تواند بدون این که زبان آموزان را خسته کند، نکات بسیار زیادی را به آن‌ها آموزش دهد. زبان آموزان با تماشای فیلم‌های انگلیسی زبان دایره لغات خود را تقویت می‌کنند‌. همچنین شیوه به کار گیری صحیح گرامر را در مکالمات شخصیت‌های فیلم مشاهده می‌کنند‌. با مشاهده فیلم‌های انگلیسی زبان مهارت شنیداری فراگیران تقویت می‌شود. در نهایت زبان آموزان می‌توانند با صحبت کردن درباره فیلم در کلاس مهارت صحبت کردن خود را نیز تقویت کنند.

معرفی دوره های نمایش فیلم به زبان انگلیسی

در معرفی دوره های آموزش و نمایش فیلم باید بگوییم که این دوره‌ها از جمله جدیدترین شیوه‌های آموزش زبان انگلیسی محسوب می‌شوند. دوره‌های Cinema Based learning به تقویت مهارت‌های اصلی شنیداری، گفتاری و همچنین بهبود دایره لغات و مهارت مکاللمه اختصاص دارد. فعالیت‌های کلاسی در کلاس‌های فیلم آموزشگاه الف قابل تقسیم به 2 دسته اصلی است:

  1. فعالیت‌های پیش از نمایش فیلم: در این فعالیت‌ها تلاش می‌شود تا ذهن زبان آموزان به فضای فیلم نزدیک شود. در نتیجه با مرور قسمت‌هایی از فیلم به آموزش لغات دشوار به کار رفته در فیلم پرداخته می‌شود. همچنین فعالیت‌های گروهی برای صحبت کردن درباره موضوع فیلم و درک بهتر از آن انجام می‌شود.
  2. فعالیت‌های پس از نمایش فیلم: در این دسته فعالیت‌ها زبان آموزان برداشت‌های خود از فیلم را به اشتراک می‌گذارند‌. بیان خلاصه‌ای از فیلم و گفتگوهای گروهی پیرامون‌ آن مهم‌ترین فعالیت‌های پس از نمایش فیلم به شمار می‌روند.

اهداف برگزاری دوره‌های نمایش فیلم به زبان انگلیسی

● تقویت مهارت‌های زبانی شرکت کنندگان

● تقویت دانش زبان انگلیسی با روش‌های سرگرم کننده

● به وجود آوردن فرصت مناسب برای فعال‌سازی آموخته‌های زبان آموزان

● آموزش اصطلاحات به روز زبان انگلیسی به شرکت کنندگان

● آموزش لغات پرکاربرد در مکالمات در موقعیت‌های واقعی

● آشنایی با ساختارهای گفتاری و آموزش موثر شیوه جمله سازی

● آشنایی زبان آموزان تلفظ‌های گوناگون زبان و رفع مشکلات گفتاری آن‌ها

مزایای شرکت در دوره های نمایش فیلم به زبان انگلیسی

مهم‌ترین مزایای شرکت در دوره های آموزش فیلم به زبان انگلیسی برای زبان آموزان به شرح زیر است:

  • تماشای فیلم به زبان انگلیسی می‌تواند به زبان آموزان کمک کند که در زبان غوطه ور شوند. همچنین به آن‌ها امکان می‌دهد مهارت‌های گوش دادن و درک مطلب را تمرین کنند.
  • فیلم ها زمینه واقعی زندگی را برای یادگیری زبان فراهم می‌کنند. تماشای فیلم به زبان آموزان کمک می‌کند تا بفهمند چگونه کلمات و عبارات در موقعیت‌های مختلف استفاده می‌شوند.
  • گسترش دایره واژگان: با تماشای فیلم‌ها، زبان آموزان می‌توانند واژگان جدید و عبارات رایج در زمینه را بیاموزند. به این ترتیب استفاده از کلمات در آینده برای آن‌ها آسان‌تر می‌شود.
  • فیلم‌ها پنجره‌ای به فرهنگ، تاریخ و آداب و رسوم یک کشور خارجی ارائه می‌دهند. بنابراین تماشای فیلم‌ به زبان آموزان امکان می‌دهد درک عمیق‌تری از مردم و زبان آن‌ها به دست آورند.
  • تماشای فیلم راهی لذت بخش و سرگرم کننده برای یادگیری یک زبان جدید است، به خصوص اگر طرفدار فیلم و سینما باشید. با شرکت در دوره‌های فیلم شما حتی بدون اینکه متوجه شوید، یاد خواهید گرفت.
مزایای شرکت در دوره های نمایش فیلم به زبان انگلیسی

چرا در کلاس های نمایش فیلم به زبان انگلیسی شرکت کنیم؟

● اگر به دنبال یادگیری واژگان و اصطلاحات رایج زبان انگلیسی هستید، بهترین راه برای شما شرکت در کلاس‌های فیلم آموزشگاه الف است.

● اگر از مهارت شنیداری خود راضی نیستید و نیاز به تقویت این مهارت دارید، شرکت در کلاس‌های فیلم می‌تواند راه حل بسیار مناسبی باشد.

● اگر به دنبال راهی برای یادگیری سرگرم کننده زبان انگلیسی هستید، دوره‌های آزاد فیلم بهترین گزینه است.

● اگر به دنبال یک دوره مکمل برای افزایش سرعت یادگیری خود در دوره‌های ترمیک هستید، دوره‌های آموزش فیلم می‌تواند برای شما مفید واقع شود.

● اگر دوست دارید تلفظ خود را تقویت کنید و با لهجه‌های گوناگون زبان انگلیسی آشنا شوید، دوره‌های فیلم راه حلی مناسب است.

● اگر به دنبال فضایی برای بحث و گفتگو به زبان انگلیسی هستید، دوره‌های فیلم مکان مناسبی برای شماست.

● اگر هنگام انگلیسی صحبت کردن خیلی فکر میکنید و به اندازه کافی روان نیستید، شرکت در دوره‌های فیلم می‌تواند به شما کمک کند.

● اگر به قرار گرفتن در محیط زبان انگلیسی یا به اصطلاح غوطه‌وری در زبان نیاز دارید دوره‌های فیلم می‌تواند نیاز شما را برآورده کند.

● اگر به دنبال محیطی دوستانه می‌گردید که در سفر یادگیری زبان انگلیسی به شما کمک کند‌، دور‌های نمایش فیلم در آموزشگاه الف بهترین گزینه برای شماست.

درخواست ثبت نام در این دوره

Hidden

ثبت درخواست تعیین سطح

پس از ثبت درخواست خود مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت و نحوه و شرایط شرکت در تعیین سطح رو خدمتتون عرض خواهند کرد.