موسسه آموزشی الف

دوره تخصصی تربیت مدرس زبان انگلیسی – TTC

تقاضای جهانی برای معلمان زبان انگلیسی برای سال‌های متمادی قابل توجه بوده است. زیرا انگلیسی همچنان جایگاه خود را به عنوان یک زبان غالب جهانی تثبیت می‌کند. این تقاضا با اهمیت روزافزون زبان انگلیسی در زمینه‌های مختلف حرفه‌ای، ارتباطات بین‌المللی و فعالیت‌های آکادمیک تقویت می‌شود. تسلط به زبان انگلیسی فرصت‌های فراوانی را برای افراد فراهم می‌کند و به پیشرفت شخصی و حرفه‌ای آن‌ها کمک می‌کند. به این ترتیب، مدرسان زبان نقش مهمی را در شکل دادن به مهارت زبان آموزان در سراسر جهان ایفا می‌کنند. با این حال، اثربخشی آموزش زبان انگلیسی به شدت به کیفیت آموزش بستگی دارد. اینجاست که آموزش تخصصی تربیت مدرس مشخص می‌شود.

دوره‌های تخصصی تربیت مدرس زبان انگلیسی معلمان را به مهارت‌ها، دانش و روش های لازم برای آموزش موثر انگلیسی به عنوان زبان دوم مجهز می‌کند. این دوره‌ها به مدرسان درک عمیقی راهبردهای آموزشی که در محیط های مختلف یادگیری مؤثرتر هستند، ارائه می‌دهد. دوره‌های تربیت مدرس همچنین در مورد اعتماد به نفس، درک نیازهای زبان‌آموزان و مجهز بودن برای مقابله با چالش‌های منحصر‌به‌فرد آموزش زبان انگلیسی است. همانطور که انگلیسی جایگاه خود را به عنوان یک زبان جهانی تقویت می‌کند، نقش مدرسان زبان به طور فزاینده‌ای اهمیت می‌یابد. اینکه این معلمان بهترین آموزش‌های حرفه‌ای را دریافت کنند نه تنها برای آن‌ها، بلکه برای زبان‌آموزانی که برای یادگیری انگلیسی به آن‌ها تکیه می‌کنند نیز سودمند است.

معرفی دوره تخصصی تربیت مدرس زبان انگلیسی

دوره‌های تخصصی تربیت مدرس در آموزشگاه زبان الف براساس بروزترین متدهای آموزشی CELTA برگزار می‌گردند. این دوره‌ها کاملا کاربردی بوده و شرکت کنندگان در آن از همان جلسه اول با مهارت‌های لازم برای تدریس آشنا می‌شوند. همچنین به صورت عملی به تمرین روش‌های گوناگون تدریس زبان انگلیسی می‌پردازند. اهداف دوره تربیت مدرس در موسسه زبان الف شامل موارد زیر است:

  • آموزش چگونگی برقراری ارتباط با زبان‌آموزان رده‌های سنی گوناگون
  • آموزش چگونگی برگزاری یک کلاس جذاب هیجان انگیز
  • آموزش چگونگی ایجاد انگیزه و علاقه به یادگیری زبان انگلیسی در کودکان و نوجوانان
  • آموزش چگونگی تدریس زبان به کودکان و نوجوانان در قالب بازی و سرگرمی
  • آموزش چگونگی تدریس زبان به بزرگسالان به شیوه مناسب
  • آموزش نحوه تدریس مهارت‌های گوناگون زبان انگلیسی ( Speaking, vocabulary, Reading, Listening, writing, pronunciation, Grammar)
  • آموزش مهارت ارزیابی زبان‌آموزان رده‌های سنتی مختلف
  • آموزش نحوه استفاده از ابزارهای کمک آموزشی برای تدریس زبان انگلیسی

پیشنیاز شرکت در دوره های تربیت مدرس زبان انگلیسی در آموزشگاه الف برخورداری از دانش زبان نسبتا خوب (سطح پیشرفته یاC1) است. افرادی که از تسلط خوبی بر زبان انگلیسی برخوردارند می‌توانند با شرکت در دوره‌های تربیت مدرس آموزشگاه الف وارد بازار کار شوند.

انواع دوره TTC موسسه الف

تربیت ویژه مدرسین تخصصی کودکان

تربیت ویژه مدرسین تخصصی نوجوانان

تربیت ویژه مدرسین تخصصی بزرگسالان

تربیت ویژه مدرسین تخصصی آیلتس

چرا دوره TTC در موسسه الف

انواع دوره TTC موسسه الف

مزایای دوره تخصصی تربیت مدرس زبان انگلیسی

از دوره‌های تخصصی تربیت مدرس زبان انگلیسی استقبال زیادی صورت می‌پذیرد. علت این امر را می‌توان در مزایای زیاد این دوره‌ها برای مدرسان و زبان آموزان جستجو کرد. مهم‌ترین مزایای آموزش تخصصی تربیت مدرس شامل موارد زیر است:

فراهم کردن فرصت تأمل در شیوه‌های تدریس برای اساتید زبان انگلیسی

یکی از بزرگترین مزایای توسعه حرفه ای در ELT این است که فرصتی برای معلمان فراهم می‌کند تا روی شیوه های تدریس خود فکر کنند. بی‌شک هدف توسعه حرفه‌ای معلمان بهبود نتایج یادگیری دانش‌آموزان از طریق مؤثرتر کردن تدریس است. بنابراین معلمان باید با آگاهی از این که در چه زمینه‌هایی در تدریس خود نیاز به بهبود دارند، شروع کنند. یک دوره تربیت مدرس تخصصی معلمان را ترغیب می‌کند تا شیوه‌های خود را ارزیابی کنند و مفروضات آن‌ها را در مورد یادگیری به چالش بکشند.

یادگیری از دیگران و به اشتراک گذاشتن تخصص خود

هنگامی که معلمان در دوره‌های تربیت مدرس شرکت می‌کنند، می‌توانند شیوه‌های خود را با معلمان دیگر مقایسه کنند و تخصص خود را به اشتراک بگذارند. تدریس می تواند یک فعالیت و تجارت انفرادی باشد، به خصوص در عصر کلاس‌های آنلاین. مشارکت در توسعه حرفه‌ای می‌تواند فرصت‌های خوبی برای تبادل تجربیات و چالش‌ها و ایجاد ارتباطات الهام بخش و پایدار فراهم کند.

تقویت رزومه مدرسان زبان انگلیسی

شرکت در دوره‌های تخصصی تربیت مدرس آموزشگاه الف می‌تواند به تقویت رزومه معلم کمک زیادی کند. به‌عنوان مثال، سرمایه‌گذاری روی این دوره می‌تواند فرصت‌های شغلی جدیدی را برای معلمان ایجاد کند، تا بتوانند به صورت آنلاین یا حضوری تدریس کنند. بسیاری از آموزشگاه‌های معتبر به‌عنوان شرط استخدام مدرس، به گواهی معتبر شرکت در دوره تربیت مدرس نیاز دارند. همچنین مدرسانی که در دوره‌های تخصصی تربیت مدرس معتبر شرکت می‌کنند از سایر مدرسان متمایز هستند و معمولاً حقوق بهتری دریافت می‌کنند.

احیای شیوه های تدریس زبان انگلیسی

بسیاری از مدرسان ممکن است این احساس را تجربه کرده باشند روال‌های آموزشی که برای مدتی به آن‌ها تکیه کرده‌اند، خسته‌کننده یا کهنه شده. مانند بازیگران روی صحنه، معلمان برای برقراری ارتباط موثر و مشارکت دادن دانش‌آموزان در فرآیند یادگیری به الهام نیاز دارند. یکی از مزایای شرکت در دوره‌های تربیت مدرس، احیای شیوه های تدریس است. یادگیری شیوه‌های تدریس جدید در این دوره‌ها ضمن بهبود یادگیری زبان آموزان، رضایت شغلی مدرسان را نیز افزایش می‌دهد.

فرم درخواست شرکت در دوره

ثبت درخواست تعیین سطح

پس از ثبت درخواست خود مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت و نحوه و شرایط شرکت در تعیین سطح رو خدمتتون عرض خواهند کرد.