موسسه آموزشی الف

دوره های زبان انگلیسی ویژه سازمان ها و شرکت ها

امروزه تقریباً هر شغلی، از مشاغل یقه آبی گرفته تا شغل یقه سفید، نیازمند دانش زبان انگلیسی است. حتی اگر به زبان مسلط نیستید، حداقل باید با آن آشنا باشید. از 1121 میلیون نفر در سراسر جهان به زبان انگلیسی صحبت می‌کنند! در این تعداد، سهم افراد غیر بومی به مراتب بیشتر از افراد بومی است. این عدد قطعا محبوبیت و استفاده از زبان انگلیسی در سراسر جهان را ثابت می‌کند. زبان انگلیسی امروزه به زبان ارتباطات بین‌المللی تبدیل شده است. به عنوان یک زبان جهانی، انگلیسی به شما کمک می‌کند تا با اعتماد به نفس با دیگران ارتباط برقرار کنید. در کنار این، به شما در رشد شغلی کمک می‌کند. مزایای یادگیری زبان انگلیسی برای کارکنان و شرکت‌ها باعث شده تا بسیاری از کارآفرینان و کارفرمایان کارکنان خود را ملزم به یادگیری زبان انگلیسی کنند.

دوره های زبان انگلیسی ویژه سازمان ها و شرکت ها

اهمیت یادگیری زبان انگلیسی ویژه مدیران و کارمندان

فراگیر بودن زبان انگلیسی آن را به یک انتخاب طبیعی برای ارتباطات تجاری جهانی تبدیل می‌کند. برای شرکت‌های چند ملیتی، اطمینان از تسلط کار‌کنان به زبان انگلیسی یک امر ضروری است. اما عوامل دیگری مانند رشد فعالیت‌های عملیاتی آنلاین و کار از راه دور نیز مستلزم تسلط نسبی کارکنان بر زبان انگلیسی است. چنین شرایطی عقد قرارداد با یک شرکت آموزش زبان انگلیسی تجاری را به انتخابی هوشمندانه برای هر کسب و کاری تبدیل می‌کند. در  دوره‌های آموزش زبان تخصصی شرکت‌ها سطح قابل قبولی از دانش زبان انگلیسی که برای کارکنان یک شرکت ضروری است به آن‌ها آموزش داده می‌شود. مزیت مهم دوره‌های تخصصی ویژه شرکت‌ها این است که در این دوره‌ها تمرکز بر مباحثی است که برای یادگیری کارکنان شرکت‌ها ضرورت دارد. بنابراین از طرح مباحث غیر ضروری پرهیز و بر زبان تخصصی حوزه شغل و تجارت تمرکز می‌شود.

اهداف برگزاری دوره زبان انگلیسی ویژه شرکت ها

دوره‌های آموزش زبان انگلیسی ویژه شرکت ها و سازمان ها با دوره‌های عمومی زبان انگلیسی کاملا متفاوت است. در دوره‌های تخصصی ویژه شرکت‌ها در موسسه زبان الف مباحث مرتبط با روابط تجاری، محیط‌های اداری و اصطلاحات مخصوص هر حرفه تدریس می‌شود. اهداف برگزاری این دوره‌ها شامل موارد زیر است:

● آموزش واژگان مورد استفاده در محیط‌های کاری

● آموزش اصطلاحات رایج روابط کاری و تجاری

● آموزش نحوه انجام یک ارائه تجاری (business presentation) به زبان انگلیسی

● آموزش نحوه مذاکره به زبان انگلیسی

● آموزش مطالعه و درک قراردادهای انگلیسی

● آموزش نحوه برگزاری جلسات به زبان انگلیسی

● آموزش گزارش نویسی به زبان انگلیسی

● آموزش نوشتن نامه‌ها و ایمیل به زبان انگلیسی

دوره‌های آموزش تخصصی زبان انگلیسی ویژه شرکت‌ها و سازمان ها در آموزشگاه زبان الف امکان برگزاری به صورت خصوصی، نیمه خصوصی و یا عمومی با تعداد محدود را دارد. در این دوره‌ها از اساتید مجرب مسلط به اصطلاحات زبان انگلیسی حیطه‌های کاری مختلف استفاده می‌شود. در کلاس‌های زبان تخصصی شرکت‌ها به مسائل مهمی از جمله مهارت‌های ضروری کسب‌وکار، ریسک، تجارت الکترونیک، مدیریت بحران و بازاریابی به زبان انگلیسی پرداخته می‌شود.

شاخصه های دوره های زبان ویژه شرکت ها در آموزشگاه الف

دوره های زبان انگلیسی ویژه سازمان ها و شرکت ها

مزایای دوره‌های آموزش تخصصی ویژه سازمان ها و شرکت ها

دستیابی به بازارهای جدید

حذف مانع زبان ساده‌ترین راه برای ورود به بازارهای جدید است. بدون نیروی انسانی که به زبان انگلیسی مسلط صحبت می‌کنند، یک شرکت اساساً خود را از یک پایگاه مشتری بالقوه عظیم دور می‌کند. بازارهای جدید می‌توانند شامل مکان‌های فیزیکی به‌ویژه آن‌هایی که ترافیک گردشگری بالایی دارند، باشد. گسترش به بازارهای انگلیسی زبان همچنین می‌تواند شامل تجارت الکترونیک باشد. از سال 2019، انگلیسی با برخورداری از نزدیک به 26 درصد از ارتباطات آنلاین به زبان انگلیسی رایج‌ترین زبان برای کاربران اینترنت بود. اطمینان از اینکه کارکنان سطوح مورد نیاز مهارت انگلیسی را دارند، درهای فرصت‌های پیشرفت در سراسر جهان را بر روی شرکت‌ها باز خواهد کرد.

بهبود روابط تجاری با مشتریان و شرکای موجود

مشتریان شما افرادی هستند که می‌خواهید محصول یا خدمات خود را به آن‌ها عرضه کنید. اما چگونه می‌توانید به طور موثر به آن‌ها دسترسی پیدا کنید؟ پاسخ این است که به زبان آن‌ها صحبت کنید. یکی از راه‌های اساسی بهبود دسترسی به مشتریان شما خواهد بود. همانطور که شرکت شما وارد بازارهای جدید می‌شود و قادر به دستیابی به مشتریان جدید است، در بازارهای جدید نیز قدرتمندتر خواهد شد. شما نسبت به شرکت‌های غیر انگلیسی زبان برتری خواهید داشت و می‌توانید برای مشتریان بیشتر در مکان‌های بیشتری رقابت کنید. انگلیسی زبانان بومی و غیر‌بومی همیشه ترجیح می‌دهند با یک نماینده خدمات مشتری که می‌تواند به خوبی به انگلیسی ارتباط برقرار کند تعامل داشته باشند. آموزش زبان انگلیسی برای شرکت‌ها نه تنها ارتباط با مشتریان، بلکه با شرکای بالقوه و سرمایه گذاران را نیز تسهیل می‌کند. همانطور که شهرت کلی شرکت شما بهبود می‌یابد، توانایی شما برای رقابت در سطح بالاتر با عملیات تجاری بزرگتر و موفق‌تر نیز افزایش می‌یابد.

ایجاد انگیزه در کارکنان

جذب استعدادهای برتر در هر صنعتی یک سرمایه گذاری دشوار است. ارائه فرصت‌های یادگیری انگلیسی تجاری، استعدادهای برتر را به شرکت‌ها جذب می‌کند. جذب این افراد عملکرد را افزایش می‌دهد و به ایجاد فرهنگ رشد مداوم در شرکت‌ها کمک می‌کند. با این حال، جذب استعدادهای برتر تنها قدم اول است. یک عملیات تجاری هوشمندانه برای حفظ آن استعداد نیز لازم است. آموزش موثر انگلیسی برای کارمندان می‌تواند بخش مهمی از عملیات جذب و حفظ نیروی انسانی باشد. آموزش زبان تخصصی برای کارکنان انگیزه ایجاد می‌کند و به آن‌ها پاداش می‌دهد. برگزاری این دوره‌ها تضمین می‌کند که بهترین و باهوش‌ترین‌ها را در تیم خود خواهید داشت.

فرم درخواست شرکت در دوره

ثبت درخواست تعیین سطح

پس از ثبت درخواست خود مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت و نحوه و شرایط شرکت در تعیین سطح رو خدمتتون عرض خواهند کرد.