موسسه آموزشی الف

دوره های زبان انگلیسی در آموزشگاه زبان الف

یکی از موضوعات مهمی که کودکان، نوجوانان و تمامی گروه‌های سنی باید نسبت به آن توجه ویژه‌ای داشته باشند، آموزش زبان انگلیسی است. ازآنجایی‌که زبان انگلیسی به‌عنوان زبان بین‌المللی شناخته می‌شود، پس آشنایی با این زبان می‌تواند دریچه جدیدی از مطالعه داستان‌ها، ارتباط با دیگران، مهاجرت تحصیلی و … را به روی افراد علاقه‌مند به یادگیری زبان باز کند. با توجه به این موضوع امروزه افراد زیادی بنا بر دلایل مختلف تمایل زیادی به یادگیری زبان انگلیسی دارند، ازاین‌روی در این قسمت، همکاران ما در موسسه زبان الف در خصوص چرایی یادگیری آموزش زبان انگلیسی، آزمون‌های زبان انگلیسی، مدت‌ زمان یادگیری زبان انگلیسی و … اطلاعات جامع‌تری را در اختیار شما قرار خواهد داد.

آموزش زبان بین المللی - انگلیسی

اهمیت یادگیری زبان انگلیسی

یکی از مهم‌ترین مزایای آموزش زبان انگلیسی به‌طور اصولی و اساسی، ارتباط بی‌نقص و مؤثر با دیگران است. به‌طورکلی مردم تحت تأثیر کسانی قرار می‌گیرند که مهارت‌های ارتباطی خوبی دارند. ضمن اینکه آموزش زبان انگلیسی می‌تواند موجب افزایش اعتمادبه‌نفس در افراد شود. در کنار تمام موارد فوق یادگیری زبان انگلیسی می‌تواند بستر شغلی و تحصیلی بسیار خوبی را برای افراد ایجاد کند. دیدن فیلم های انگلیسی زبان، مطالعه رفرنس های آموزشی و غیر آموزشی در موضوعات مختلف، ارتباطات بین المللی، مهاجرت کاری و شغلی، مهاجرت تحصیلی از مزایای مهم یادگیری زبان انگلیسی است.

آزمون های بین المللی زبان انگلیسی

خوشبختانه آزمون‌های بین‌المللی زبان انگلیسی بسیار متنوع‌اند، آیلتس، تافل، دولینگو،  TOEIC، CELPIP، انگلیسی کمبریج KET، PET، FCE، CAE و CPE ازجمله برترین آزمون‌های بین‌المللی زبان انگلیسی شناخته می‌شوند؛ اما در بین آزمون‌های معرفی‌شده دو آزمون تافل و آیلتس ازجمله مهم‌ترین آزمون‌های بین‌المللی زبان انگلیسی در سراسر جهان محسوب می‌شوند.

 به‌طورکلی مدرک آیلتس و تافل از اعتبار بسیار خوبی در سطح جهان برخوردار هستند و معمولاً افراد علاقه‌مند به تحصیل یا اشتغال به کار در خارج از کشور برای رسیدن به اهداف خود در این آزمون‌ها شرکت می‌کنند؛ اما لازمه موفقیت در آزمون‌های بین‌المللی زبان انگلیسی تلاش مستمر و انتخاب یک آموزشگاه زبان معتبر است. آموزشگاه زبان الف ازجمله معتبرترین آموزشگاه‌های زبان انگلیسی است که تحت نظر اداره آموزش پرورش اقدام به آموزش زبان انگلیسی می‌کند. استاندارد بودن دوره‌های آموزشی، همکاری اساتید عالی با آموزشگاه و آموزش بهترین منابع و کتاب‌های آموزش و تدریس زبان با شیوه های نوین ازجمله مهم‌ترین ویژگی‌های موسسه زبان الف برشمرده می‌شود.

راهکارهای تقویت مهارت‌های زبان انگلیسی

امروزه روش‌های مختلفی برای بهبود و تقویت مهارت‌های زبان انگلیسی وجود دارد؛ که ازجمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • یادگیری روزانه ده کلمه جدید
  • ارتباط‌گیری با دوستان و آشنایان به زبان انگلیسی
  • نوشتن برنامه روزانه به زبان انگلیسی
  • دنبال کردن کانال‌های خبری انگلیسی‌زبان
  • تماشا کردن فیلم‌ها و سریال‌های انگلیسی
  • مطالعه مجلات، روزنامه‌ها، رمان‌های انگلیسی
  • استفاده از فرهنگ لغت برای یافتن معنی کلمات جدید در طول مطالعه
  • شرکت کردن در بحث‌های گروهی به زبان انگلیسی
  • نوشتن خاطرات به زبان انگلیسی
  • تمرین 5 دقیقه زبان انگلیسی به‌صورت روزانه جلوی آینه
  • افزایش مهارت نوشتاری و گفتاری با نوشتن داستان
  • یافتن دوستانی که زبان مادری آن انگلیسی است.
  • خجالت نکشیدن از صحبت کردن به زبان انگلیسی
  • استفاده از اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی
  • شرکت در کلاس های آموزش زبان انگلیسی
آموزش زبان انگلیسی

دوره های آموزش زبان انگلیسی در موسسه زبان الف

در آموزشگاه زبان الف دوره‌های آموزش زبان انگلیسی می‌تواند بر اساس عوامل مختلفی نظیر سن، اهداف و … متفاوت باشد. به‌طورکلی در آموزشگاه الف دوره‌های آموزش زبان برای کودکان، نوجوانان و بزرگسالان برگزار خواهد شد؛ اما در این میان افرادی که برای اهدافی خاص مانند مهاجرت تحصیلی قصد یادگیری زبان انگلیسی را دارند، می‌توانند از دوره‌های تافل، آیلتس و … این آموزشگاه زبان انگلیسی بهره‌مند شوند. دوره های مکالمه، گرامر، فیلم و فری دیسکاشن از دیگر دوره های آموزش زبان انگلیسی در موسسه زبان الف است.

ویژگی های دوره های آموزش زبان انگلیسی آموزشگاه الف

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آموزشگاه زبان الف امکان تحصیل زبان از سطح A1  تاC2  است. به بیان ساده‌تر می‌توان گفت در این آموزشگاه امکان تحصیل از سطح مبتدی زبان انگلیسی برای تقویت تلفظ، گرامر و مهارت‌های مطالعه انگلیسی وجود دارد؛ اما ویژگی‌های دوره های زبان انگلیسی در آموزشگاه زبان الف تنها به موارد فوق محدود نمی‌شود، بلکه از دیگر ویژگی‌های این دوره می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:

تقویت مهارت‌های ارتباطی

یکی از بارزترین ویژگی‌های گذراندن دوره عمومی زبان انگلیسی، بهبود مهارت‌های ارتباطی است. کسب مهارت درزمینه دانش پیشرفته گرامر، واژگان، تلفظ و ساختار جمله این امکان را به علاقه‌مندان می‌دهد تا در حال صحبت کردن، نوشتن یا گوش دادن زبان انگلیسی، جملات را درک کنند و در صورت لزوم به آن‌ها پاسخ دهند.

افزایش اعتمادبه‌نفس

یکی دیگر از ویژگی‌های ثبت‌نام در دوره عمومی زبان انگلیسی افزایش اعتمادبه‌نفس است؛ زیرا با یادگیری زبان انگلیسی می‌توان به‌طور مؤثر و بدون اضطراب با دیگران در مورد مسائل مختلف صحبت کرد که این موضوع می‌تواند در درازمدت موجب افزایش اعتمادبه‌نفس شود.

آگاهی فرهنگی گسترده

گذراندن دوره‌های زبان انگلیسی و تسلط به آن می‌تواند نقش مؤثری را در افزایش آگاهی فرهنگی داشته باشد. آشنایی با آداب‌ورسوم مردم جهان، مراسم‌ها، عقاید سنت و ارزش تنها موارد محدودی از موضوعاتی هستند که می‌توان پس از تسلط به زبان انگلیسی با آن‌ها ارتباط برقرار کرد.

افزایش فرصت‌های شغلی

درک خوب زبان انگلیسی می‌تواند زمینه‌ساز فرصت‌های شغلی بیشتر شود؛ زیرا زبان انگلیسی یک‌زبان تجاری رایج است و بسیاری از کارفرمایان از کارکنان خود می‌خواهند که سطح مشخصی از مهارت در زبان انگلیسی داشته باشند.

افزایش عملکرد تحصیلی

امروزه تمام دانشجویان و دانش آموزان باید در جهت درک مقالات و نوشته‌های معتبر دنیا، به زبان انگلیسی مسلط باشند تا بتوانند در مسیر تحصیل خود موفق‌تر شوند. یکی از ویژگی‌های دوره‌های آموزش زبان انگلیسی آموزشگاه الف آموزش حرفه‌ای ترجمه به دانشجویان و دانش آموزان است.

افزایش مهارت‌های شخصی

درنهایت، یادگیری زبان انگلیسی می‌تواند به رشد در زندگی شخصی افراد نیز کمک بسیاری کند. اگرچه یادگیری یک‌زبان جدید می‌تواند چالش‌برانگیز باشد، اما آموزش این زبان می‌تواند مزایای بسیاری زیادی در توسعه و کسب مهارت‌های شناختی و تحلیلی داشته باشد. ضمن اینکه آموزش زبان انگلیسی به بهبود حافظه و تمرکز نیز کمک می‌کند.

الگوی آموزشی دوره‌های زبان انگلیسی در آموزشگاه الف

به‌طورکلی الگوی آموزشی دوره‌های زبان انگلیسی در موسسه زبان الف وابسته گروه‌های سنی و سطح زبان افراد متفاوت است، ازاین‌روی بهتر است پس از تعیین سطح زبان از الگوی آموزشی خاصی پیروی کرد. معمولاً الگوی آموزشی در این آموزشگاه به شرح ذیل است.

- دوره فوق فشرده

همان‌طور که از اسم این دوره مشخص است، در دوره فوق فشرده زبان انگلیسی در تمام‌روزهای هفته و در مدت‌زمان 90 دقیقه برگزار می‌شود. معمولاً در این دوره در طول یک هفته دو درس از یک کتاب تدریس خواهد شد. در این دوره آزمون میان‌ترم وجود ندارد، اما پس از اتمام دو درس امتحان آزمون پایان‌ترم برگزار خواهد شد. دوره فوق فشرده به افراد علاقه‌مند به یادگیری زبان انگلیسی و افرادی که به‌زودی قصد مهاجرت دارند، پیشنهاد می‌شود.

- دوره فشرده

دوره‌های فشرده معمولاً 3 روز در هفته برگزار می‌شود و هر ترم حدوداً پس از 3 هفته به اتمام می‌رسد. سرعت پیشرفت بسیار عالی، شرایط مطالعه بهتر، یادگیری زبان در مدت‌زمان محدود و ... ازجمله مهم‌ترین ویژگی‌های این دوره زبان انگلیسی شناخته می‌شود.

- دوره ترمیک

دوره‌های ترمیک آموزشگاه الف نیز مانند دوره‌های فشرده است، اما زمان پایان‌ترم پس از 5 هفته است. در این دوره افراد علاقه‌مند به زبان انگلیسی فرصت بیشتری برای تمرین، مکالمه، مطالعه زبان انگلیسی، تسلط به زبان انگلیسی و ... دارند. این دوره محبوبترین دوره آموزش زبان انگلیسی می باشد.

با توجه به گفته‌های فوق تمامی افراد علاقه‌مند به آموزش زبان انگلیسی می‌توانند وابسته به شرایط خود از دوره‌های فوق استفاده کنند.

مدت زمان و نحوه آموزش دوره زبان انگلیسی در موسسه زبان الف

همان‌طور که پیش‌تر نیز اشاره شد، دانشجویان، دانش آموزان و بزرگسالان برای آموزش زبان انگلیسی می‌توانند وابسته به شرایط خود از دوره‌های فوق فشرده، فشرده و ترمیک استفاده کنند. معمولاً طول و مدت آموزش دوره زبان انگلیسی در آموزشگاه زبان الف وابسته به نوع انتخاب دوره بین 2 الی 6 هفته متغیر است. پس از اتمام ترم افراد می‌توانند با شرکت در آزمون پایانی برای ترم دوره جدید آموزش زبان آماده شوند.

خوشبختانه برگزاری دوره های زبان انگلیسی آموزشگاه الف متنوع است و افراد می‌توانند وابسته به شرایط خود از دوره‌های آنلاین و حضوری این آموزشگاه بهره‌مند شوند. به‌طورمعمول شرکت در دوره‌های آنلاین و حضوری دارای مزایای مخصوص به خود هستند، اما به‌طورمعمول دوره‌های حضوری به افرادی پیشنهاد می‌شود که می‌خواهند از سطوح مبتدی زبان انگلیسی مطالعه کنند و یا تمرین بیشتری داشته باشند.

منابع آموزش زبان انگلیسی در آموزشگاه الف

منابع متنوعی برای آموزش زبان انگلیسی در آموزشگاه زبان الف وجود دارد که پس از تعیین سطح زبان به افراد پیشنهاد می‌شود، ازجمله معتبرترین منابع آموزش زبان در آموزشگاه الف می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • سری کتاب‌های Speakout
  • مجموعه کتاب‌های Tectics for listening
  • مجموعه کتاب‌های Oxford Word Skill
  • مجموعه کتاب‌های TOP NOTCH

سؤالات متداول

چرا باید زبان انگلیسی یاد بگیریم؟

آموزش زبان انگلیسی می‌تواند در افزایش اعتمادبه‌نفس، افزایش مهارت‌های گفتاری، ارتباطات بین المللی، ایجاد بستر شغلی بهتر، مهاجرت تحصیل و کاری و … نقش مؤثری را ایفا کند.

در آموزشگاه الف دوره‌های زبان انگلیسی به‌صورت فوق فشرده، فشرده و ترمیک برگزار می‌شود. هدف افراد، دوره سنی، شرایط و … تعیین‌کننده انتخاب نوع دوره‌های آموزشی است. دوره ترمیک بهترین و محبوبترین دوره آموزش زبان انگلیسی است.   

آزمون آیلتس و تافل ازجمله مهم‌ترین و محبوب‌ترین آزمون‌های بین‌المللی زبان انگلیسی شناخته می‌شوند، اما از دیگر آزمون‌های بین‌المللی زبان می‌توان به TOEIC، CELPIP، انگلیسی کمبریج KET، PET، FCE و CAE اشاره کرد.

درخواست ثبت نام در این دوره

Hidden

ثبت درخواست تعیین سطح

پس از ثبت درخواست خود مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت و نحوه و شرایط شرکت در تعیین سطح رو خدمتتون عرض خواهند کرد.